Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 23

Gestart door Jan van Heteren, 6 april 2008, 08:52:08

Vorige topic - Volgende topic

Alex Verloop

Peter is juist blij dat ik dit doe  :D want hij krijgt me oude klep  o-) hehe ^^

Alex Verloop

Citaat van: sebastiaan op 22 april 2008, 18:54:00
alex !-!
In het echt toch beter dan op de foto, ofniet?^^

Zal goed zorgen voor je strips, als je terugkomt zijn ze al aardig "opweg"! Goede reis alvast ;)

Mark Coupe

Ziet er strak uit Alex...

oja je hebt een PB'tje ;)

Decepticon#1

Citaat van: avmj op 24 april 2008, 07:09:42
Hey Petertje  8)7

Was dat nou voor opmerking  :q. Je weet wat je ervoor terugkrijgt, dus zo groot kan die hekel niet zijn  :D. hehe ^^.

Haha, weet je nog wat ik zei over 'kleine lichtjes'? Haha, dan weet je weer genoeg als je weet dat ik het zeg! Super man, je weet toch!

rs50jochem

Echt heel erg strak aan het worden Alex..!

Dirk Kuipers

lol Dennis... Dat meen je niet serieus denk ik?
Zo die kentekenplaat mag natuurlijk niet... Daar zul je ook niet lang mee weg komen denk ik.. :)
Als ik met een zichtbaar klein kentekenplaatje al binnen een week van de weg werd gehaald, ben ik bang dat jij het zo ook niet lang zult houden.. :P

Alex Verloop

Idd Dirk ;) denk ook binnen de korste keren problemen ;) Trouwens wel de kentekenverlichting al doorgetrokken Dennis?

En uw vleugeldeur scharnieren? kzie ze niet zitten op de foto? past het allemaal een beetje daro? ben benieuwd hoe de kap sluit, valt namelijk niet egg te zien zonder schermen en bumperts erop ;)

In principe zie ik nog niks op de foto's, behalve dat er wat onderdelen af zijn  :D

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ja daar baalde ik ook al van dat er nu zo weinig te zien was!
De kap moest hij een beetje aanpassen viel gelukkig mee!
En met het kenteken ik heb geen idee als het gaas er weg is komt de plaat nog iets naar voren en moet het toch vrij duidelijk leesbaar zijn!
En de verlichting gaat hij dit weekend daarheen trekken geloof ik!
En de schanieren lagen nog bij de coater Alex vandaar dat ik daar geen foto van heb kunnen maken ;)

Yordi

@koltieboy

Heb zelf ook 's wat zeik gehad met zichtbaarheid van kenteken platen.

Op m'n motor zit een sticker binnen de zwarte rand van de kentekenplaat, dit heeft me laatst 80 euro gekost.
Met 'n vorige auto (toyota paseo) had ik een aantal stukken van de kentekenplaat afgeknipt. heeft me ook 80 euro gekost.

De achterliggende overtreden is, dat de kentekenplaat duidelijk zichtbaar moet zijn, er niets voor mag zitten, je de plaat niet mag verbuigen/verknippen en je binnen de zwarte rand niets erop mag plakken.

Het is nogal een breed regeltje (zoals artikel 5, roekeloos weggedrag :P) maar zodra de dienstdoende politieagent het niet zint, slingert hij je op de bon en heb je pech  :neen:

Maargoed, je project ziet er goed uit! ben benieuwd als alle delen er weer opzitten hoe het dan eruit ziet! Ga zo door.

Ook die kofferklep van Alex gaat de goede kant op  !-!

Klaas

dennis.. komt wel goed  !-! alleen je kentekenplaat ga je echt Nat op..  :x alleen al omdat het Nl blauwe stuk niet zichtbaar is en jij niet zoals freek een nlsticker hebt  :D

Verder ziet het er wel veelbelovend uit !-!

Alex gaat goed niet.. de oneffenheden zijn inderdaad stuk minder op de laatste foto's. lekker bezig..

Dirk Kuipers

Dennis, Ik zie op je foto''s je skirts nog vastzitten. Wordt hij gewoon overgeblazen met de skirts vast? Of? Zo ja, wellicht een idee die skirts eerst even beter vast te zetten? Ik meen mij te herinneren dat ze niet overal even goed vast zaten namelijk.

Weet je al welke kleur erop komt?

Alex Verloop

Dirk Kuipers

Ik denk (gezien zijn zwarte velgen) parelmoer blauw met zwart (hij wil 2tone toch?)

Alex Verloop

Blauw met parelmoer wit Dirk  o-) Althans... dat gok ik hoor  :D

ColdFusion

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev