Advertenties

Klokje

Gestart door Basss, 5 april 2008, 17:58:14

Vorige topic - Volgende topic

Basss

Hallo.

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Megane uit 2003,
en nu heb ik het boekje al helemaal doorgespit maar ik kan dus nergens vinden hoe je het klokje gelijk moet zetten.
Zal wel iets over het hoofd gezien hebben maar ik kan het dus echt niet vinden :q
kan iemand ff uitlegen hoe ik hem goed kan zetten.

BVD...Bas

drbiqs

Onder je klokje zitten een aantal drukknopjes,daar kan je je klokje mee goed zetten. !-!

groetjes
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

matthew

Er zijn er ook die dat niet hebben en dan moet het met de linkse bovenste knop van de radiobediening aan het stuur.
Deze moet je indrukken totdat de eerste gedeelte van de tijd begint te knipperen en dan met de + of- van de stuurwielbediening,als deze op tijd staat druk je weer boven op de knop dan kun je de minuten goed zetten en dan nog een keer boven drukken en dan is klaar.

Basss

Citaat van: matthew op  5 april 2008, 18:34:26
Er zijn er ook die dat niet hebben en dan moet het met de linkse bovenste knop van de radiobediening aan het stuur.
Deze moet je indrukken totdat de eerste gedeelte van de tijd begint te knipperen en dan met de + of- van de stuurwielbediening,als deze op tijd staat druk je weer boven op de knop dan kun je de minuten goed zetten en dan nog een keer boven drukken en dan is klaar.

Dit is het dus helemaal .....hartelijk dank !-!

Basss

Nou heb ik nog een vraag.

Er zit een radio-cd speler in, althans daar lijkt het op, maar ik kan in de sleuf geen cd's plaatsen. ;(
Heel vreemd  :? maar het lijkt net ofdat er een schotje achter die sleuf zit zodat je er niks in kan stoppen, terwijl er wel knoppen opzitten om de cd-speler te bedienen.
Of is het zo dat die knoppen voor een wisselaar dienen...die er overigens niet inzit.

Renier

Als er geen CD in wil dan zit er misschien nog een CD in vd vorige eigenaar?  ;)
Probeer de eject knop eens.

Marcelo

Hahaha,
Ik lach me kapot als dat het is indd :D

Basss

Citaat van: Renier op  5 april 2008, 21:02:58
Als er geen CD in wil dan zit er misschien nog een CD in vd vorige eigenaar?  ;)
Probeer de eject knop eens.

Zo gek ben ik nou ook weer niet... :q
Hij geeft ook aan dat er geen cd inzit en dat is nou juist het vreemde ervan. :?

RdW

rechtonderin knopje op cd zetten,
en dan kun je kiezen...

ik denk dat je net als bij mij een frontwisselaar hebt...

Renier

Een foto zegt meer dan woorden, dus post eens een foto van je radio, dan weten we over welk model we het hebben  :)

Basss

Citaat van: Renier op  6 april 2008, 10:03:22
Een foto zegt meer dan woorden, dus post eens een foto van je radio, dan weten we over welk model we het hebben  :)

hierbij de gevraagde foto..

RdW

knopje load, boven expert moet je hebben,
en dan op het nummer drukken waar die in moet,
dan word de juiste la voorgezet en kan de cd erin...

kunnen er dus 6 in... !-!

die heb ik er dus ook in zitten.. Y

Basss

Citaat van: Remko de W. op  6 april 2008, 18:49:12
knopje load, boven expert moet je hebben,
en dan op het nummer drukken waar die in moet,
dan word de juiste la voorgezet en kan de cd erin...

kunnen er dus 6 in... !-!

die heb ik er dus ook in zitten.. Y

Mijn dank is groot...je hebt gelijk. _o_  _o_

Weet je nog biezonderheden te vertellen over de werking??
Dat vraag ik omdat ik geen instructieboekje van de autoradio erbij hebt gekregen.

En ik merk nu al dat hij niet alle cd's leest zal wel ivm de gecopieerde cd's zijn( gevoeligheid??).

RdW

hier geen last met kopie's

matthew

Hij leest geen mp 3's misschien is dat dan je probleem dat je er mp 3 op hebt staan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev