Advertenties


Een andere auto......... deel 5

Gestart door RdW, 4 april 2008, 17:12:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tjakobs

Proficiat Jacob!
Dat is heel erg gaaf!

Zo een overweeg ik ook nog steeds! Neem een keer mee naar een meeting anders...
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Dirk Kuipers

Cool, zag de advertentie ook staan inderdaad. Veel plezier ermee!

rs50jochem

Lekker blazen met die hap..! GT Turbo is Sjiiiuiill..!!!

JanJ

Goed bezig Jacob.......................ik heb een flauw idee dat de kleur je wel meehielp met de beslissing tot kopen  :q..................

Gr, Jan.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jacob

Allen dank!

Morgenochtend ophalen, heb er al zin in  :)

@Jan, inderdaad. Bij iedere andere kleur had ik ff goed moeten nadenken...  ;) :D

Kleur is trouwens niet echt helemaal zwart, is een jaar of zeven geleden helemaal
opnieuw in de lak gezet. Zal proberen het op de foto vast te leggen, maar is meer
donkerblauw/zwart. Kleurcode hoop ik ook morgen te krijgen.


michel81


Reinier Goorden

Mooi ritje Gronau morgen Jacob??  ;) Kun je hem meteen ff testen :q

Jacob

Hahaha Reinier, zou wel een mooi ritje geweest zijn ja  ;)

Maar helaas zit ik morgenochtend al om 5 uur in de auto richting de Nurburgring om daar morgen en overmorgen het circuit onveilig te maken met de Megane  :)

Vanochtend heb ik samen met een vriend van me de 5 gt turbo opgehaald, wat een feest is de terugrit geweest zeg! Heb echt continue met een grote glimlach op mijn gezicht gezeten (en nog steeds). Het begint nu wel redelijk warm te worden buiten en dat is ook goed te merken in de auto, maar met beide raampjes open is het goed te doen hoor!

Natuurlijk is het dan ook mooi meegenomen dat de uitlaat en de dumpvalve dan goed hoorbaar zijn, je hebt inderdaad geval wel de aandacht als je hier in rondrijd.

Fotootje van de autootjes vanmiddag achter elkaar. De rode Fiesta ST is van die maat van me, rijd ook echt geweldig zo'n auto!  _o_ De gt valt wel een beetje weg zo tegen al dat rode geweld... hahahaha









De lip die onder de voorbumper zit gaat er trouwens als eerste af, heb er behoorlijk veel last van bij drempels en ook op slecht wegdek is het een probleem. Hij hangt daardoor net te laag.

Kier

Veel plezier ermee Jacob! houd um heel!

En die voorlip...ach ik heb er nooit zon problemen mee gehad. Hij is flexibel dus veert gewoon weer terug als je wat raakt 8)7

Jacob

Thanx, is inderdaad wel de bedoeling om hem heel te houden!  :)

Ik heb hier een paar flinke drempels, te vergelijken met die heuvels die jij in je woonwijk hebt liggen. Maar daar is het flink schrapen geblazen. Dus puur voor het gebruiksgemak zal de lip "bedankt worden voor de bewezen diensten"  :)

Had trouwens al wel 2 "probleempjes", zie het RTC forum (sticky bij het 5 topiconderdeel).

Reinier Goorden


rs50jochem

Nee, idd.. De ring lijkt mij geen straf Jacob..!

matthew


nico


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev