Advertenties


Een andere auto......... deel 5

Gestart door RdW, 4 april 2008, 17:12:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Reinier Goorden

En hij doet van brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, brrrrroooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaa. Toch Jochem  :q

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Jij komt anders ook al aardig in de buurt hoor ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Deed mijn best, maar lang niet goed genoeg.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Blijven oefenen, dan kom je er wel :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Hij doet idd. lekker geluid maken als je het mij vraagt..!

Het is een Golf IV R32 geworden..








Zoals je ziet is het een zwarte.. Hij staat nog helemaal strak in de lak heeft alle optie´s op een navigatie na.. Ondertussen is hij door JD Enginering gechipt en volgens de boekjes moet hij dan 259PK hebben..
Ik heb enkel een originele W8 brillenhouder gemonteerd op de plek van het handvat in de hemel aan de bestuurderszijde en de geluidregelklep van de achterdemper open gezet :)..

Hopelijk kan ik dit weekend er wat meer aan doen zodat hij al wat meer alla Jochem stijl komt..  ;)


Tot op de Ring maten..???  :P

michel81

he jochem is goed hoor vraag ik of me werkgever ook mee komt goed !-!.
en met die 5 panda,s zat ik erg goed het kijk maar naar het vermogen  ;)

Dirk Kuipers

haha.. uuhm... Ga je hem vast verlagen? ;)

Maarre.. mooie auto hoor.. Ik ben absoluut geen golf fan, maar in deze auto zou ik ook nog wel gezien willen worden.. haha :)
Van welk jaar is i als ik vragen mag?

Paul B.

Jochem gefeliciflapstaart met je nieuw powerkanon.
Niet teveel vriendjes worden met het CJIB hoor.

Maar beetje weinig vermogen  :x heb je, kan nog veel meer
doe maar klikkie
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=101262564&p_type_lijst=RL&o_id=5067410


(wel fijne remmetjes trouwens)

rs50jochem

Ik ben ook blij met de wagen.. Eindelijk na al die jaren Youtube filmpjes kijken..  :D

Die 500PK moet je altijd maar geloven.. Je ziet nooit een uitdraai bij zulke auto´s.. Ik verwacht dat als je ze op de bank zet altijd nog onder de 400Pk blijft.. Er staan er wel meer op die zulke vermogens willen beweren te hebben..

Ik denk dat je goed in de richting zit Dirk..  ;) Hij is uit 2002..

Timo Zuiderduin

Ik dacht dat je van het R32 idee afgestapt was Jochem.? althans, ik kan me herinneren dat je zoiets gepost had.

Maarre,.. dik wagentje hoor! en nu wel opletten voor verdekt opgestelde belgische blauwpetten he! ;)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marcelo


matthew

@Jochem


Ach het is geen Renault he  ;) :q



maar het is wel een dikke wagen

rs50jochem

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op  8 april 2008, 21:48:10
Ik dacht dat je van het R32 idee afgestapt was Jochem.? althans, ik kan me herinneren dat je zoiets gepost had.

Maarre,.. dik wagentje hoor! en nu wel opletten voor verdekt opgestelde belgische blauwpetten he! ;)


Ik had de R32 idd. een goeie maand uit m´n hoofd gezet.. Maarja, toch kwam ik een mooie tegen..!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev