Advertenties


Een andere auto......... deel 5

Gestart door RdW, 4 april 2008, 17:12:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

Leuk bakkie :)

Veel plezier ermee :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Birt

_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

JanJ

Leuk karretje!

Heb je hem ook daadwerkelijk daar gekocht?
Dat is n.l. bij mij om de hoek............................500 meter!

Gr, Jan.


Citaat van: Dirk Kuipers op 23 mei 2008, 14:11:00
Jippie, woensdag een mooi auto'tje gekocht.
Hij is voor de boodschappen en Sandra haar werk.

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=110303417&p_type_lijst=RL&o_id=5176952

Nu nog even zoeken naar 4 simpele velgjes..

Dirk Kuipers

Ja, daar gekocht ja! :)
Woensdag over een week kunnen we hem pas ophalen.. Ze hadden het erg druk, en er moeten nog een aantal dingetjes aan gebeuren (distributieriem, etc).

Overigens wel een nette toko daar hoor. Nadeel is dat het voor mij nog wel een stukje rijden was.. haha!

Bedankt voor de reacties!

harm

k'zie nog steeds geen foto's peter, ben na de koffie overgestapt op thee, maar ik denk nu toch echt dat ik maar overstap op iets sterkers. het is tenslotte weekend dus..... 8)7
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

peterachterop

Die komen morgen echt.

afgelopen week een aantal keren de arbo en huisarts weer bezocht.

Goisteren voor het eerst sinds lange tijd geproberd een 3tal uurtjes op het werk mee te draaien.

(het andere probleem was dat de camera niet goed werkte door de nieuwe lens welke ik binnen heb gehad).


Morgen mensen, morgen.


Dirk Kuipers

Tsja... Wat heeft het voor zin om dingen toe te zeggen als je het toch niet na kom... Zeg dan gewoon niet wanneer je ze plaatst...

peterachterop

Wegens omstandigheden is het er niet van gekomen.

Ik ga zo op pad.

peterachterop

Nou het heeft even op zich laten wachten.

De eerste fotos.

nog niet veel op te zien maar het is tenminste een begin.

Seat Cordoba Cupra 1.8 20vt.








De logos zijn allemaal vd achterklep gehaald en daarna is de gehele wagen gekleid en gepolijst.

De plannen beginnen langzaam vorm te krijgen.

Woensdag is de cupra R lip geplaatst en deze zal binnenkort samen met de afdekkap van de motor in carbon worden gezet. Het inlaatspruitstuk wordt gepolijst.

Verdere dingen die snel worden aangepakt zijn xenon en seat turbo en oliedruk meters in originele inbouwframe.

Rmc_Jelluh

!-! top kleur !-!

had eerlijk gezegt geen cordoba verwacht maar een andere seat ..

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

peterachterop

Citaat van: Jelle op 26 mei 2008, 21:34:01
!-! top kleur !-!

had eerlijk gezegt geen cordoba verwacht maar een andere seat ..

Ibiza?

Zat me ook eerst daar op te focussen alleen zijn deze erg veel met hoge km standen te vinden en "afgeracht".
Bekijk de ibiza als een golf gti, die moet je ook net van een liefheber overnemen en niet van een 18 jarig ventje die het als race monster ziet.

De cordoba is voor jonge lui niet echt een sportief uitziend model alleen is deze motorisch hetzefde als de ibiza en weegt de cordoba maar een 100 kg meer.

Jacob

Ziet er goed uit ja!  !-!

Nog geen plannen qua om een ander chippie in te zetten?

peterachterop

Heb op seat-online al behoorlijk wat projecten voorbij zien komen, er is behoorlijk wat mogelijk (turbo, intercooler, blow off chip)

momenteel is t geluid vd turbo als muziek in de oren als deze afblaasd.

De dealer zei nog dat de eerste tijd je alleen maar op geluid rijdt, niks teveel gezegd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev