Advertenties


Gezien deel 13

Gestart door RdW, 1 april 2008, 18:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mike R.

Ik werd vandaag opgebeld door mijn vriendin vanaf de Hogeschool Utrecht dat daar een oranje coupé staat. Ze heeft het over zwarte velgen, dikke uitlaat, meegespoten achterlichten, maar voor de rest redelijk standaard. Helaas net even te ver om even een kijkje te nemen haha, maar is er hier een foto van bekend?

--

Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Timo Zuiderduin

dat moet dan haast wel degene zijn die ik laatst ook gespot heb. ik spotte hem toen namelijk vlakbij de Hogeschool (er even vanuit gaande dat je vriendin vlakbij de berenkuil zit)

Dirk Kuipers

Is het niet deze auto?





Naar mijn weten (was) is er geen andere oranje megane behalve deze en die van mij in nederland?
Of nu dan toch wel? :)

Stefan

#123
Citaat van: Gele_Coupé op  3 juli 2008, 15:37:15
Ik werd vandaag opgebeld door mijn vriendin vanaf de Hogeschool Utrecht dat daar een oranje coupé staat. Ze heeft het over zwarte velgen, dikke uitlaat, meegespoten achterlichten, maar voor de rest redelijk standaard. Helaas net even te ver om even een kijkje te nemen haha, maar is er hier een foto van bekend?

ja...
Die zag ik hier dus net een uurtje geleden ook aan de overkant van de straat :)
Idd oranje, een Fase I coupe, Kenteken begon met NN- volgens mij.
Zag er dik uit.
Zwarte OZ wielen volgens mij en de achterste mistlampen (in de klep) waren oranje meegespoten.
Dikke uitlaat eronder.

Het was trouwens NIET degene die hierboven staat met die vleugeldeuren.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Mike R.

Inderdaad, kenteken is NN-DN-52, mistlampen inderdaad meegespoten, achterlichten wel in kleur dus. Zwarte velgen inderdaad, dikke uitlaat, maar voor de rest standaard als ik het zo op de foto kan zien. Mooi kleurtje natuurlijk, zeker een favoriete kleur van mij, maar als ik hem zo zie dan moet ie eigenlijk wel wat lager en mag er een mooier achterbumpertje op... Als je hem dan toch gaat pimpen, doe het dan wel wat extra.  ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Stefan

Welke foto bedoel jij nu dan...? :?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Stefan op  3 juli 2008, 19:19:27
Citaat van: Gele_Coupé op  3 juli 2008, 15:37:15
Ik werd vandaag opgebeld door mijn vriendin vanaf de Hogeschool Utrecht dat daar een oranje coupé staat. Ze heeft het over zwarte velgen, dikke uitlaat, meegespoten achterlichten, maar voor de rest redelijk standaard. Helaas net even te ver om even een kijkje te nemen haha, maar is er hier een foto van bekend?

ja...
Die zag ik hier dus net een uurtje geleden ook aan de overkant van de straat :)
Idd oranje, een Fase I coupe, Kenteken begon met NN- volgens mij.
Zag er dik uit.
Zwarte OZ wielen volgens mij en de achterste mistlampen (in de klep) waren oranje meegespoten.
Dikke uitlaat eronder.

Het was trouwens NIET degene die hierboven staat met die vleugeldeuren.. :neen:

degene die ik heb gezien is inderdaad ook een ander dan die met de bleugeldeuren, daar zat namelijk een lage (of misschien wel geen) spoiler op!
dan rijdt er waarschijnlijk dus nog een 3e Oranje in de rondte!

Jaap de Jong

Bij mij in Schiedam omgeving Professor Kamerlingh Onneslaan valt me regelmatig een donkerrode Meg phase 1 op; leuke velgjes :D
Iemand van hier? Zal binnenkort 'ns een flyertje achter de ruitenwisser doen :)

Mike R.

Citaat van: Stefan op  3 juli 2008, 21:48:33
Welke foto bedoel jij nu dan...? :?

Een foto die met een mobiel is gemaakt, ik weet alleen niet of ik die online kan krijgen... Ga het proberen.

Inderdaad een lage spoiler, er is dus een 3e in Nederland. ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Mike R.

Gisteravond op de Franse Kampweg in Bussum, een PH2 groene cabriolet met Angel Eyes en Xenon. Voor zover ik kon zien geen verdere verandering aangebracht.

Vanmiddag in Amstelveen zag ik nog een getunede PH2 coupé staan, ik weet niet hoe ze heten, maar het waren dezelfde achterbumper en side-skirts als Dirk o.a. heeft. Een blauwe coupé, witte spaakvelgen eronder, zag er zeer goed uit, voorkant kon ik helaas niet zien achter de struiken, kenteken was geloof ik 40-FV-PJ. Hij stond te koop voor €6.000,- voor de liefhebber.
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

remko277

Hallo allemaal,

Ik heb ruim een half jaar geleden mijn megane verkocht, een aantal van jullie zullen hem nog wel kennen, een blauwe megane cabrio (66-LZ-LH).
Nu zag ik hem pas geleden op marktplaats staan en hij is inmiddels dus weer doorverkocht. Vroeg me af of iemand van jullie hem onlangs nog gespot heeft of dat jullie de eigenaar kennen?
Ik mis hem af en toe nog wel en zou het leuk vinden om er weer eens iets van te zien of horen.

Groetjes Remko

Timo Zuiderduin

er was een poosje geleden iemand hier op het forum die info zocht over je oude wagen ivm eventuele aanschaf. weet alleen niet meer welk topic. (maar met een search zal je hem wel kunnen vinden).

Ik vraag mij ook weleens af wie er nu in mijn oude karretje rijdt en in welke staat hij inmiddels is.

Paultje

Ja ik denk dat de meeste mensen die hier op het forum nog rondhangen maar geen megane meer hebben, nog wel eens willen weten wat er met hun megane is gebeurd.
snappie

Stefan

Jahoor, zou ik idd best eens willen weten.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

freek

net in leek bij rotonde snelweg

blauwe fase 1
compleet uitggebouwd beetje arrogant typje erin  ;)


op wat los hangende dingen na prima auto om te zien
only men of stihl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev