Advertenties


Gezien deel 13

Gestart door RdW, 1 april 2008, 18:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Danny/megane coupe

Oke beter !-!
leuke opleiding duurt die lang?
ik leer voor ondernemer manager gericht op de horeca moet na de zomer 10 maanden stage lope dan ben ik klaar maar ik ga zeker de horeca niet  8)7
weet nog niet egt wat ik wil haha l-

Mike R.

Vanavond rond een uurtje of 19.30 in Apeldoorn een groene/blauwe (?) Phase 1 gezien, Angel Eyes, uitgebouwd, kon helaas niet goed kijken, uitlaat zat in ieder geval in het midden ook.
Affijn, een gele coupé met Angel Eyes, dat was ik.  o-)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Loco_Mike

#92
Vandaag 15:15 Megane extreme gezien
Arhnem op de velperweg

ziet er netjes uit :)

Niels van Dijk

Citaat van: matthew op 12 juni 2008, 23:16:59
Citaat van: Niels van Dijk op  7 juni 2008, 18:53:11
Haha, nee dat toch niet. Hij reed wel voor de nissan dealer 8)7

Trouwens, vandaag de oude clio van Matthew nog gezien bij Autobedrijf Moree !-!

Ja staat er inmiddels ook alweer even,er is echt niks mis mee hij is alleen te duur geprijsd als je het mij vraagd.

Maar was je daar zomaar even nils?

Ja er stond daar heel lang een clio rs..(niet voor mij bedoelt)
Alleen die was de dag dat wij er waren was hij net verkocht l- 

peterachterop

gisteren rond 4 uur in groningen nabij de ikea/mc donalds.

Een renault clio f1 uitvoering.
blauw oranje wit en helemaal bestikkerd.

Voorste zijschermen hadden een intake net na het wiel.

TjizZzuH

Vanmiddag op de A7 een blauwe Megane Coupe 1.6e ingehaald vlak na de afslag Hoorn (nadat hij mij in Hoorn voorbij gekomen was).

Tot aan de afslag Wieringerwerf heeft ie met ongeveer dezelfde snelheid achter mij aan gereden.

Kenteken: SN-NJ-63

freek

vandaag gezien

een drietal megane's
1: zilvere fase 2. elia lip en dezelfde skirts als jan van heteren mooi geluidje in de uitlaat en hele diepe 17" lenso velgen meende ik
2: blauwe fase 1 met nette 17" dik uitlaatje en een brede spoiler.
3: een gele cabrio fase 1 diep geschroefd en 17"

dit allemaal op de weg van oorsterwolde naar emmen N381
only men of stihl

Nils

Vandaag een mooie RS zien staan bij de Intratuin in Amersfoort.

Als ik me niet vergis is dit de RS die te koop staat door Nick.

Mike R.

Vanavond, uurtje of 22.30/22.45 in Hilversum, een blauwe coupé, evo-spoiler, andere units achter, de rest kon ik niet zo duidelijk zien helaas, donkere auto en was al redelijk donker aan het worden. Kenteken was iets van TT-FL-92 als ik het mij goed herinner.

Ben benieuwd of het een bekende van hier is, wil weleens een foto van de auto zien, zag er volgens mij prima uit. Probeerde overigens nog even ernaast te komen, maar moest toch maar even remmen voor de bocht.  ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Niels van Dijk

Ik ken wel een blauwe TT-FL-97. Dat is de oude auto van Boy die hangt hier ook ergens rond :q

Mike R.

Citaat van: Niels van Dijk op 23 juni 2008, 07:44:00
Ik ken wel een blauwe TT-FL-97. Dat is de oude auto van Boy die hangt hier ook ergens rond :q

Wie weet is dat hem wel, ik kan me natuurlijk een letter of cijfertje vergissen haha. Zijn er foto's van die auto en is er iets bekend over de huidige eigenaar, of ie inderdaad in Hilversum woont o.i.d.? :)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

freek

vandaag op de weg naar gorredijk (friesland) vel blauwe megane cabrio fase 1. donkere angeleyes en lexus en leuke 17" :D
only men of stihl

Timo Zuiderduin

rond 13:30 een Oranje Coupe op de waterlinieweg (weg langs stadion galgenwaard) bij Utrecht gespot.
Volgens mij was dit niet Dirk Kuipers want ik zag geen spoiler achterop. kon het alleen niet heel goed zien wegens een middenbermpje.

Dirk Kuipers

ik rij momenteel niet, dus wasn't me inderdaad... Er is sowieso nog een andere oranje coupe in Nederland, wellicht dat het die was (ééntje met vleugeldeuren).

Timo Zuiderduin

die andere had ik inderdaad al eens eerder gespot. Nu dus waarschijnlijk weer, alleen op een totaal andere plek.

(vorige keer was ring amsterdam als ik me niet vergis)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev