Advertenties


Gezien deel 13

Gestart door RdW, 1 april 2008, 18:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thijsie

Ik spot de laatste tijd vaak een groene megane ph2 met een lekker geluidje, leuke bumper/skirts/etc. in Gouda. Iemand bekend?

freek

vanavond. gele megane coupe cabrio fase 1. richting zwolle op de a28 vanuit groningen. angeleyes 17" verder kon ik het niet zien.
only men of stihl

Paul

Vanmiddag Jeroen met zijn QQ in Haarlem, allebei nog effe  gezwaaid --
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

tjakobs

vrijdagavond denk rond 19u zag ik een gele coupe de snelweg opdraaien bij Barneveld, voor zover ik kon zien best uitgebouwd, spoilert er op enzo...

Zojuist in alkmaar, koelmalaan, een zwarte coupe zien rijden, ook uitgebouwd en wel, velgjes etc, en prettig geluidje...

Iemanden van hier?
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Yordi

Ik kom regelmatig een lichtblauwe megane coupe tegen in Geleen (zuid-limburg).

De auto heeft leuke bumpers, logo's allemaal verwijderd en volledig overgespoten in lichtblauw.

Iemand van hier?

Jeroen

Citaat van: Paul v Dijk op  8 mei 2008, 23:53:10
Vanmiddag Jeroen met zijn QQ in Haarlem, allebei nog effe  gezwaaid --

En gebeld  :D

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Jaap de Jong

Vandaag een nette Gele Phase 1 gezien op de Vlaardingerdijk in Schiedam :)

Robin

Gister in Nijmegen, een gele Ph2 cabrio en een zwarte ph1 gezien.

Mooie auto's :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Mike R.

Zag vandaag in Amstelveen een hele coupe PH1 rijden, lang en dik achterdempertje, dikke velgen eronder met 5 spaken, voor de rest kon ik niet goed kijken, verkeer om me heen had ook aandacht nodig haha. Ben benieuwd of het iemand van hier is en of er een foto is van die auto, hij trok mijn aandacht even volledig naar zich toe.

Direct erna overigens nog eentje gezien, compleet standaard, alleen windscherm langs de zijruiten.

Er staat in Amstelveen ook een gele cabrio met WTCC-spoiler, leuke stad is het toch.  o-)

--
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Joey Voormolen

gisteravond een blauwe megane coupe phase 1 gezien in spykenisse in het dorp ik dacht dat het ook een club lid was of een oud club lid . hy was in iedergeval dik uit gebouwt :)
Lowered M3C GT

michel81

klopt dat is christiaan .

freek

vandaag op de a28 net in zwolle richting groningen (hij nam eerste afslag in zwolle)

megane 2 fase II RS zeer licht blauw metallic niet het standaard kleurtje blauw echt baby zacht blauw. netjes heeeel netjes

verderop aan de andere kant van de vangrail een zwarte coupe volgens mij fase2 richting zwolle.
helemaal zwart ramen omlijst door chromen randjes en zwart getint. verder konk niet kijken want moest ff opletten wat er voor mij gebeurde (REMMMMEEN ;))
only men of stihl

Joey Voormolen

oke het is dus wel een bekende hier  ;)
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

ja klopt dat is de gene die ik bedoelde & wis ook al byna zeker dat die ook hier zat aangezien ik al aantal dingen er van af wist haha ;)
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev