Advertenties


Gezien deel 13

Gestart door RdW, 1 april 2008, 18:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wesley88

Net toen ik naar huis reed een witte megane cabrio phase 1 (volgens mij). Diegene stond voor het stoplicht bij de eerste afrit richting vlaardingen, na de benelux tunnel.

Zag er netjes uit.

Andere velgen en de Raamband vielen mij het meest op. (En natuurlijk ook de kleur o-))

Iemand van hier??

Ik ging zelf de snelweg op !-!

Alex Verloop

vanmorgen Lúk nog even gespot tegenover het Sophia ziekenhuis (rond 07.50), stond ff op het balkon  !-!. Ik kon je uitlaat niet horen, dus je hebt de DB killer er nog steeds in?  8) o-)

lúk

nee die zat er niet in maar ik reed rustig ;) want die ouwe zat naast me. die moesk eve na het werk brengen  8) en dan snel door naar me eige werk :q

Edwin Postma

vandaag in dedemsvaart een rode phase 1 coupe gezien met 17 ich (zwart met grijze velg).
wel ff een flyer onder de ruitenwisser gedaan.
en heb deze gezien dan wel geen megane maar ook leuk. :9~(ook in dedemsvaart)
Truckertje

Kier

Zojuist in hazerswoude rijndijk een gris boreal megane cabrio met voorlip, zijskirts en andere achterlichten. Kenteken begon met 07-

Timo Zuiderduin

die spot ik ook met enige regelmaat in Alphen aan den Rijn.
daar zitten die sideskirts op met van die geultjes erin toch? (geloof dat Joost-Cabrio dsezelfde skirts heeft)
setje lexuslampjes en een rs-achterbumper als ik mij niet vergis!

Kier

klopt! die sideskirts zijn het. achterbumper heb ik niet echt op gelet.

Decepticon#1

Gisteren in de buurt van nieuwegein: blauwe Megane Coupe Phase 1. Nummerbord: ps xh 91. Ik herkende de auto door de kleine performance stickers onder de spiegels, heb ik hier op het forum wel gezien, maar ik weet niet van wie de wagen ook alweer is. Ik reed in een dikke (ahum) Seat Toledo (kwam terug van vakantie)

Jaap de Jong

Heb afgelopen dinsdag 29 april aan het begin van de avond op de A7 een zwarte Coupe Phase 1 richting Groningen zien rijden met een opvallende zilveren vlam op de deur. Het lijkt op de wagen van Marshall187 alleen gezien zijn woonplaats lijkt het me niet echt logisch... maar ach; gezien mijn woonplaats is het ook niet logisch dat ik daar rij ;)

Robin

Vandaag gezien

Gele megane, gecleande achterklep (alleen het 3e remlicht zat er nog)
Lip op voor en achterbumper.
Het was rond 16.45 in ede, vlakbij het rozenplein.

Er zat een blonde dame in :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

tjakobs

Zojuist bij Nieuwegein Stefan gezien.

Werkse gooser!!!
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Stefan

Da's toevallig..
Ik zag jou ook... ;)

Jij ook Werkse.. !-! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Gister avond  Ivo gezien met de zwarte megane rs ( je reed flink door) hahhaa  ;)
Lowered M3C GT

Ivo

Ja dat zou goed kunnen, heb gisteren even getest wat de Rs kan  o-)

je heb me zeker in de omgeving van spijkenisse en de A15 gezien Y

Mike R.

Was vanmorgen in Veenendaal, daar stond een gele coupé PH1 geparkeerd met hoge evo-spoiler en fijne chrome en donkere velgen eronder. Voor de rest gewoon standaard gebleven, in de auto hingen achterin hartjes-knuffels.
Prachtige velgen hoor.  Y

--
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev