Advertenties


Gezien deel 13

Gestart door RdW, 1 april 2008, 18:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paul

Gisteren op een parkeerplaats in Emmen.
Zwarte meganeII 5-drs met 18"? audi A8 velgen
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Niels van Dijk

Vanmiddag bij de mac in heesch, een blauwe Megane RS fase 2 _o_

Mike R.

Gisteravond in Lent, stond een gele PH1 coupé geparkeerd, geblindeerde ramen en een hoge evo-spoiler. Vond het er netjes uitzien, hij had het kenteken SN-GZ-57, hingen ook dobbelstenen aan de binnenspiegel.  ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Tim

Toen ik net op de fiets zat zag ik een flink verbouwde groene (paar tinten zachter dan kawasaki groen) coupe staan. zal vast wel een bekende zijn (al dan niet van hier)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Timo Zuiderduin

dat kan bijna niet anders zijn dan de Megane Extreme van RenevK

rs50jochem

Die heeft em verkocht.. ;)

Paul

Gisteren Jelle @ Jumbo, heb je binnen niet gezien ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Paul

Vanmiddag bij een exclusieve eetgelegenheid in Heesch, een grijze meganeII Rs met 19 inch en een blauwe fase 2 coupe met evo en chrome velgen ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

matthew

Vanmiddag bij een idd een exclusive eetgelegenheid een laguna II gezien met 2 bekende gezichten :q

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Reinier Goorden

Vanmiddag bij een exclusive eetgelegenheid een laguna II gezien met 1 bekend gezicht en 1 onbekend gezicht.  :q

Paul

Zo'n onbekend gezicht was het nou ook weer niet. Die ging een jaartje of 6 geleden ook altijd mee naar meetings ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

nylez

Citaat van: Remko Voets op  7 juli 2008, 10:20:08
Hallo allemaal,

Ik heb ruim een half jaar geleden mijn megane verkocht, een aantal van jullie zullen hem nog wel kennen, een blauwe megane cabrio (66-LZ-LH).
Nu zag ik hem pas geleden op marktplaats staan en hij is inmiddels dus weer doorverkocht. Vroeg me af of iemand van jullie hem onlangs nog gespot heeft of dat jullie de eigenaar kennen?
Ik mis hem af en toe nog wel en zou het leuk vinden om er weer eens iets van te zien of horen.

Groetjes Remko


Heb deze auto een poosje geleden gezien in Delft! Was toch die cabrio met custommade voorbumper en (dacht) 4 uitlaten? Het is al wel een paar maanden geleden, maar ik heb het volgens mij toen wel vermeld in dit topic.

remko277

Dat was hem ja, heb hem verkocht aan iemand in Delft. Maar ondertussen is hij alweer doorverkocht.

Klaas

vandaag bij zwemkasteel in nienoord een megane coupe phase 2 1,6 16v! two - tone...  !-!namelijk onder paars boven zwart.. licht antraciete velgen _o_.. mooie bumpers rondom.. dat moet toch haast wel een bekende zijn van hier

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev