Advertenties


Gezien deel 13

Gestart door RdW, 1 april 2008, 18:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RdW


Niels van Dijk

Vandaag weer die zilvergrijze megane rs gezien. En daar zaten DCI logo's op. Hij kwam me al bekend voor die heeft hier te koop gestaan !-!

Jacob

Vandaag in de file op de A12 (Den Haag richting Utrecht) een zwarte Megane CC:
kenteken ??-XD-??, "dakbeugels" waren zilver, zwarte LM velgen, verlaagd, RS achterbumper met parkeersensoren en RS uitlaat.

Voorbumper weet ik niet, zat ff niet op te letten en zag hem helemaal toen helemaal links staan en kon vervolgens helemaal rechts (3-baans) een flink stuk file voorbij rijden en heb hem/haar niet meer gezien. 

Jaap de Jong

Zondag een Zwarte Megane Coupe phase 1 gezien, leuke uitlaat kleine brede velgen. Kwam het parkeerterrein oprijden bij het Ovalracing circuit in Ter Apel, rond kwart voor 12 :)

KevinL

Zondag volgens mij MEGAne gespot rond kwart over elf bij Houten ik kwam van het industrieterrein af en stond bij het stoplicht.

Rmc_Jelluh

gister ochtend erg vroeg een gele megane leuk uitgebouwd (moest snel kijken)

net na het spoor in berghem (richting herpen) stond ie geparkeerd rechts in de berm bij een huis.. 

Paul

Vanmiddag in Oss op de rotonde bij de filmclub videotheek.
Rode fase1 coupe met wat chrome accenten en clubstickers op de achterruitjes
Wie o wie --
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Alex Verloop

Vandaag een tweetal (opvallende) megane's gezien;

1. rond 9.00 uur op de A1 richting deventer (thv Apeldoorn) een blauwe Ph1. met een zeebrapad over de gehele wagen :D (2 witte strepen)

2. op de terugweg, ook op de A1, richting A'dam een gele coupe met een zilvere bies over de gehel zijkant.

Wie - o -wie, heb ze nog nimmer eerder gezien!

En nummer 3 bedenk ik me net :P Een blauwe ph1. vanaf Deventer richting Raalte, met 17" glimmers (die wel aan een poetsbeurt toewaren  :neen:

Jaap de Jong

volgens mij komen de Coupe'tjes weer uit de garage ;) Heb afgelopen dinsdag wel een stuk of 5 gezien op de rit Groningen - Zwolle - R'dam..

Alex Verloop

Kheb dinsdag niet veel coupe's gezien, maar wel een gele kango  :D

paikey

Wie rijd er met een megane coupe met nummerbord:

XT-HS-92  ????

Graag een reactie van de eigenaar of vorige eigenaar.

Alex Verloop

Gisteravond weer een tweetal opvallende megane´s gespot;

Rond de klok van 19.30-19.45 van Rijssen richting wierden; een rode megane ph.1. met een volledige (creme kleurige) bodykit. Logo's leken rondom afgeplakt.

Ongeveer een kwartiertje later van Goor richting Rijssen een grijze coupe, met (voor mij) onbekende achterbumpert, leuke velgjes en onderlip ;) (wa ik zover kon zien).

Joey Voormolen

Citaat van: KevinL op  7 april 2008, 20:23:38
Zondag volgens mij MEGAne gespot rond kwart over elf bij Houten ik kwam van het industrieterrein af en stond bij het stoplicht.

Ja klopt dat was ik ik was alleen te laat met zwaaien ;) :)
Lowered M3C GT

wouter arnouts


wat voor megane is het een rode of niet en hoe ziet hij er uit grtz



Citaat van: paikey op 14 april 2008, 19:47:56
Wie rijd er met een megane coupe met nummerbord:

XT-HS-92  ????

Graag een reactie van de eigenaar of vorige eigenaar.

paikey

neej het is geer rode
Het is deze:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev