Advertenties


Windvanger montage

Gestart door parzival, 29 maart 2008, 17:56:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

parzival

Hallo

Heeft iemand toevallig de instructie voor het plaatsen van de windvanger ?? de mijne bestaat uit twee delen.. het vaste windvanger gedeelte wat precies achter de voorstelen moet en de twee bevestigings punten die de zijkant van de auto in gaan. Maar dan!.. er zit ook een grote flap onderaan die met twee elastieken en twee haakjes ergens aan vast moet.. maar WAARAAN!?? de ijzeren dingen waar de gordels aan vast zitten zijn te breed voor het haakje, en verder kan ik eigenlijk weinig vinden..

Als iemand een foto / instructie heeft................ graag..


JanJ

Als het goed is kunnen de 2 delen aan elkaar vastgemaakt worden middels z.g.n. drukknoopjes.

Het deel met de harde rand is de bovenzijde en wordt in de gaten in je interieur geklikt. Hierna kunnen de elastieken door de sleuven van je gordels naar achteren worden geduwd. Onder de cabrio-klep kun je ze dan aanpakken en vastmaken zodat het schermpje, zeg maar, gespannen staat.

Succes.

Gr, Jan.

parzival

Hehee dat is de clue!.. nu alleen nog mijn windvanger een beetje opleuken..want de elastieken zijn kapot..maar dat is zo te maken..

nog 1 klein vraagje.. elke kant moet voor ?

JanJ

Let wel op dat ik het bovenste gedeelte grijs (in de kleur van het interieur) had gemaakt.........maar op de foto zie je de voor- en achterkant!



Gr, Jan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev