Advertenties

Reflectie zon op dashbord in voorruit

Gestart door Ruudje, 27 maart 2008, 00:27:07

Vorige topic - Volgende topic

Ruudje

Hallo mensen, nu sinds 2,5 week eigenaar van mijn Megane II 1.6

Als eerst helemaal super deze auto.. en wat een luxe en comfort na jaren clio te hebben gereden.

Alleen het voorval is dat ik er achter ben gekomen dat als de zon schijnt.. (wat nog niet zo vaak is voorgekomen)
het me opvalt dat de rondingen van het dash (boven het stuur) in de de voorruit weerspiegelt.

Dit vind ik zeer irritant en afleidend..

Hebben jullie hier ook last van en zoja.. wat kun je er aan doen.. Folie plakken ofzo????

Ik hoor graag...

Ruud

Marcelo

waarmee maak je je dash schoon??
ik heb dit met mijn auto ook alleen als ik heb schoongemaakt met cockpitspray.

!-!

Ruudje

Nou om eerlijk te zijn met helemaal niets eigenlijk..
Ik heb de auto pas net.. en is nog aardig schoon.

Ook vanochtend gekeken maar er zit helemaal geen spray op ofzo... dash is helemaal droog en schoon.

Het harde kunststof weerspiegeld gewoon..

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit opvalt.. :(

Renier

Is mij nooit opgevallen, misschien m'n voorruit maar eens schoonmaken... :D

rs50jochem

Ik heb er nog nooit last van gehad.. Maak anders eens een foto van je binnenkant, mogelijk kunnen we er dan meer aan zien..

Stefan

Denk dat het niet meevalt zoiets tegen te gaan... :neen:

Je hebt bij iedere auto wel dat het dashboard (zeker met een bepaalde zonlicht-inval) word weerspiegelt..
Bij de ene auto wat meer als bij de ander, dat wel.
Ik zou er gewoon niet op letten ;)
Je moet onder het rijden toch "vooruit kijken"  ipv net voor je.. :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ruudje

Dat is nou net het probleem.. ik vind de weerspiegeling zo irritant dat als ik voor me uit wil kijken op de weg dan he.. Ik continue mijn dash zie in de ruit..

Ik had de hoop dat anderen er ook mee bekent waren..

Helaas dus..

Renier

Is je dit dan niet met de proefrit opgevallen?

Vrees dat je de enige bent die zich hieraan stoort...

Marc H.

Rij al bijna 2 jaar in een M2, maar is mij ook nog nooit opgevallen. Ik hoop niet dat ik er nu op ga letten en me alsnog ga irriteren.

Bedankt :?

ColdFusion

ik heb het zelfde met mijn megane 1 phase 2!

Ruudje

Nou nee het is mij niet opgevallen tijdens de proefrit.. Het regende die dag en het was zeer bewolkt..

En Marc.. vooral niet aan gaan irriteren.. De rest van de rij eigenschappen en comfort maakt een hoop goed.

Decepticon#1

Zonnebril met liefst wat geel/oranje glazen: 1. je ziet de weerspiegeling minder + het rijd terg relaxed...ook bij regen! En idd...de auto heeft meer voordelen dan nadelen!

GVR

Heb de mijne nu 5 jaar en heb daar nog geen last van ondervonden.

Jacob

Eigenlijk in dezelfde lijn wat GVR ook al aangeeft:

Ik rij nu iets meer als 3 jaar in een M2 (bijna 100.000), maar die weerspiegeling is mij nog nooit opgevallen/nog nooit last van gehad  :) :D

Tip: je gaf zelf aan: "folie plakken ofzo?"  Doe dat in ieder geval maar niet op je voorruit, daar zijn onze vrienden in die witte met reflecterende stickers beplakte auto's niet zo blij me namelijk.

rs50jochem

Ik heb er bij m'n CC ook nooit last van gehad.. In tegendeel juist..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev