Advertenties


HELPPPPPPP

Gestart door djarash, 24 maart 2008, 15:07:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

djarash

Hallo,

Ik heb pas een renault megane coupe 2.0 gekocht bwj: 97
Nu is er een volgende probleem, ik hoor heletijd tikken van binnen en komt vanuit mijn moter ( tussen moter en dashboard ),
Als ik de koelsysteem in auto laat circuleren in de auto zelf dan hoor ik eerst een piep dan een kleine bonkje, De vorige eigenaar zei dat er iets verschoond moest worden alleen weet niet meer wat het was. kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt

ColdFusion

hier had ik zelf ook lasten van, door het stekkertje van de kachelklep los te halen is het probleem eenvoudig verholpen! succes!

ColdFusion

Citaat van: Remko de W. op 24 maart 2008, 20:28:06
je bedoeld, dan werkt je klep niet meer,
hier is niet je storing mee verholpen natuurlijk... :neen:

dan werkt de klep inderdaad niet meer en staat deze altijd open..

Stefan

Lijkt me meer een TIJDELIJKE oplossing..?

Die klep zit er toch niet voor niks he.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ColdFusion

Citaat van: Stefan op 25 maart 2008, 12:18:52
Lijkt me meer een TIJDELIJKE oplossing..?

Die klep zit er toch niet voor niks he.. ;)

Ik snap dat deze er niet voor niets op zit  Y! Maar de vraag die ik mijzelf stelde is hoevaak ik het gebruik?:q Als ik nadenk is deze klep er voor om de lucht in die al aanwezig is in de auto te circuleren, dit zou je kunnen gebruiken in een (lange) tunnel.. Dit gebruik ik dus nooit, dus eigenlijk zou het voor mij niets uitmaken of de klep open of dicht staat.


xforce

het maakt niet uit of hij open of dicht staat? Ik neem aan dat je toch wel kiest voor 1 stand. Namelijk het laten binnenstromen van verse  lucht. Dan is het dus zorgen dat hij op die stand staat.

Kom op zeg, beetje nadenken kan geen kwaad.

ColdFusion

Citaat van: xforce op 25 maart 2008, 17:27:59
het maakt niet uit of hij open of dicht staat? Ik neem aan dat je toch wel kiest voor 1 stand. Namelijk het laten binnenstromen van verse  lucht. Dan is het dus zorgen dat hij op die stand staat.

Kom op zeg, beetje nadenken kan geen kwaad.

die van mij staat altijd open, dus ik snap niet wat je bedoeld met "beetje nadenken kan geen kwaad"?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev