Advertenties


Kwaliteit AutoStyle Velgen

Gestart door JanH, 14 maart 2008, 10:24:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JanH

Heeft iemand op het forum ervaring met de AutoStyle velgen?

Ik was me wat aan het orienteren op een setje andere velgen voor mijn coupe en moet eigenlijk bekennen dat ik door de bomen het bos totaal niet meer zie!

-Thunder-

In mijn hoofd gaat altijd rond dat Autostyle de velgen namaakt van de grotere merken. ( Dit durft ik niet met zekerheid te vertellen, maar dat kan iemand anders hier vast wel )
Je moet iig niet de kwaliteit verwachten zoals de grotere merken. Ik heb er nog nooit slechte verhalen over gehoort eigenlijk. Ik raad echter wel aan om dan even iets langer door te sparen en dan gewoon goede velgen kopen.

Flex

Ik heb hetzelfde idee als -Thunder-. But then again, i could be wrong ik heb er persoonlijk geen ervaring mee.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ColdFusion

lekker links laten liggen dat autostyle!

Greencabrio

Ik denk dat je moet kijken naar de inhoud van je portemonnee en dan de prijs/kwaliteit verhouding moet bekijken. Ben je bereid 400+ per velg uit te geven dan heb je sublieme kwaliteit. Maar wil je een velg hebben voor wat minder dan kan dat ten koste van je kwaliteit gaan. Echter Autostyle is lang zo slecht nog niet. Zat bedrijven verkopen die velgen en zelf heb ik er nooit geen slecht woord over gehoord. Ikzelf had bij Remcoshop mijn velgen gehaald 17"Akuza met banden voor 950 euro. Waren Pirelli bandjes. Nooit problemen mee gehad. Uiteindelijk moet je gewoon geluk hebben als je minder wilt uitgeven.

Flex

Het is inderdaad net wat je er voor over hebt. ik heb ong. 1200 op de weg staan inc. bandjes.

Edgar

Ik heb de mijne bij www.online-velgen.nl gehaald en heb er niks over te klagen. Prijzen zijn gewoon goed, ligt er natuurlijk aan wat voor velg je wilt. Je kan daar kiezen tussen verscillende banden. Ik heb de goedkope banden aangezien ik hooguit 5000 km per jaar rijd.

Nick Mattheus

Citaat van: MichaelZzZ op 14 maart 2008, 13:27:48
Ik denk dat je moet kijken naar de inhoud van je portemonnee en dan de prijs/kwaliteit verhouding moet bekijken. Ben je bereid 400+ per velg uit te geven dan heb je sublieme kwaliteit. Maar wil je een velg hebben voor wat minder dan kan dat ten koste van je kwaliteit gaan. Echter Autostyle is lang zo slecht nog niet. Zat bedrijven verkopen die velgen en zelf heb ik er nooit geen slecht woord over gehoord. Ikzelf had bij Remcoshop mijn velgen gehaald 17"Akuza met banden voor 950 euro. Waren Pirelli bandjes. Nooit problemen mee gehad. Uiteindelijk moet je gewoon geluk hebben als je minder wilt uitgeven.

hierop moet ik weer eens ingaan :q

dat van die kwaliteit van een velg van 400 euro is niet waar hoor :neen: je zou het wel denken maar is totaal niet waar...

een maatje van mij heeft ongeveer een 2500 euro aan zijn RH velgen betaald (meerdelig) en de afwerking van deze wielen is haast niets...
dan heeft een nog een andere namaak bbs lemans velgen eronder staan en vind deze veel beter afgewerkt Y

mijn velgen kosten ongeveer een 200 euro's het stuk en heb er zeker geen klagen over...

Ik zou gewoon zeggen, koop deze velgen die je op oog hebt, want als je hiereen van stuk rijd blijft het nog betaalbaar ;)

is er iets niet in orde met de velgen, gewoon trugsturen die handel !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

rene-87

ik zal als ik jou was eens kijken op de site van velgenland. daar staan nu mooie aanbiedingen voor complete sets. ga daar binnenkort ook mijn velgen halen

Edgar

Citaat van: rene-87 op 14 maart 2008, 19:45:14
ik zal als ik jou was eens kijken op de site van velgenland. daar staan nu mooie aanbiedingen voor complete sets. ga daar binnenkort ook mijn velgen halen

Prijzen velgenland zijn met gebruikte banden. Nieuwe banden hebben ze wel maar kost meer. Alleen vertellen ze dat pas als je er bent. Weet ik helaas uit ervaring...

Dirk Kuipers

maar ook met nieuwe banden zijn ze niet erg duur hoor...

Ik ben er ooit ook eens geweest.. je komt daar, en kunbt ze er meteen onderschroeven als je wilt.. haha...


Als je goedkoop wilt zul je eens moeten shoppen in duitsland, daar kun je velgen veel goedkoper krijgen.

Jaap de Jong

Citaat van: Dirk Kuipers op 14 maart 2008, 20:16:56
Als je goedkoop wilt zul je eens moeten shoppen in duitsland, daar kun je velgen veel goedkoper krijgen.

3x raden waar mijn Borbet's + Yokohama Parada's vandaan komen ;)
Echter voor andere zaken als schokbrekers is het zeker verstandig te vergelijken. Prijs van Koni's viel mij in DE erg tegen.. heb ze uiteindelijk in NL gekocht en in DE laten monteren & uitlijnen.

Adrenalin Junkie

Citaat van: rene-87 op 14 maart 2008, 19:45:14
ik zal als ik jou was eens kijken op de site van velgenland. daar staan nu mooie aanbiedingen voor complete sets. ga daar binnenkort ook mijn velgen halen
Citaat van: Edgar op 14 maart 2008, 20:13:48
Citaat van: rene-87 op 14 maart 2008, 19:45:14
ik zal als ik jou was eens kijken op de site van velgenland. daar staan nu mooie aanbiedingen voor complete sets. ga daar binnenkort ook mijn velgen halen

Prijzen velgenland zijn met gebruikte banden. Nieuwe banden hebben ze wel maar kost meer. Alleen vertellen ze dat pas als je er bent. Weet ik helaas uit ervaring...

Was er ook een keer heen met een maatje, die had een nieuwe velgenset gekocht met gebruikte banden...

Volgende dag stonden de 2 voorbanden leeg.
Terug, gerepareerd en drie dagen later had die nog een lekke band. (gast die daar werkte zei nog, ja de kans dat ze nu nog lek zijn is 1 op een miljoen...)
Dus weer terug, weer gerepareerd (geen nieuwe eronder hoor...)

Maja, nu zijn ze wel goed.

Rmc_Jelluh

koop velgen rijd naar een goede bandenboer moet er met nieuw al veel lood op weet je dat de velg niet best is,
een goede bandenboer probeert de band eerst nog eens te verleggen en dan weer ballanceren..

verder koop wat je mooi vind en wat jij wil uitgeven,  (weet niet of er voor velgen een keurmerk is maar kijk daar anders na)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev