Advertenties


Kwaliteit AutoStyle Velgen

Gestart door JanH, 14 maart 2008, 10:24:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

freek

het enige wat ik met autostyle heb dat als je besteld qua velgen dat het vaak niet klopt. je moet vaak 2x er achteraan gaan. das het enige nadeel. ook autostyle heeft goede kwaliteit. geen velg kan tege een stoeprand :D
only men of stihl

Klaas

wat zei je freek? geen velg kan tegen een stoeprand..? ervaring mee ;)
dat is overigs ook een overwegingspunt..hoe groot is de kans op beschadiging??  ;( wil je dan wel dure velgen hebben als je bijna zeker weet dat je een keer een stoeprand raakt?? woon je in een stad en is het  bijna elke dag filepakeren.. kans is groot dat het dan een keer verkeerd gaat natuurlijk..??

freek

ja OF JE KUNT RIJDEN  hahahha. nee maar serieus de velgen van autostyle doen niet veel onder naar mijn weten als anderen
only men of stihl

Nick Mattheus

dat bedoelde ik nu van de stoeprand schade...

je kan dit altijd wel eens meenemen en geen 1 velg kan hier dus tegen :neen:

en als je het direct goed doet kan je direct heel de velg veranderen, en dan hoest ik liever een 150 a 200 euro op dan een 500 ofzo :D

gelukkig heb ik in 2 jaar tijd nog niet 1 keer een stoeprand op men velg staan gehad !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Greencabrio

Sja het is wat je ervoor over hebt. Ik heb onder mijn Z3 19 inch M3 CSL van BBS hangen. Beste prijs maar wel ontzettend goeie kwaliteit! Het is net hoe groot jouw portemonnee is. Ik ben zelf overgaan op een duurdere velg omdat ik die mooi vond. Maar had ook geen probleem met de goedkopere velgen die onder mijn megane zaten. Je moet gewoon geluk hebben. Al heb je dezelfde velg als iemand anders betekent het nog niet dat je dezelfde kwaliteit hebt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev