Advertenties


Hoe kom ik aan een Handleiding Megane coupe 1996

Gestart door timegane, 13 maart 2008, 18:56:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

timegane

Hoi,

weeet iemand misschien hoe ik aan een handleiding kom van een Renault megane Coach coupe 1996? Je mag als je het weet ook mailen.

Timgrobben@home.nl

Alvast bedankt!

Bobje

Ik heb bij mijn vorige auto ook naar een handleiding gezocht, jammer genoeg kon ik deze eigenlijk nergens vinden.
Zelfs de dealer had problemen om hem te krijgen :q!

Misschien dat je op marktplaats kunt vragen, ik weet dat mensen daar de boekjes namelijk wel aanbieden :q!

Dirk Kuipers


peterachterop

ik heb ze gescand op de pc staan.

was ooit iemand die het zelfde vroeg en heeft t zo van me over genomen.

roep maar als ik t voor je moet branden oid?

Thijsie

Ik zou ook wel een digitale versie willen hebben, aangezien die van mij uit elkaar begint te vallen  8)7

peterachterop


-Thunder-

Peter, zal ik je een upload adresje doen ?
Dat je het daar als een zipje of rar op plaatst ?


-Thunder-


peterachterop

Citaat van: timegane op 13 maart 2008, 18:56:43
Hoi,

weeet iemand misschien hoe ik aan een handleiding kom van een Renault megane Coach coupe 1996? Je mag als je het weet ook mailen.

Timgrobben@home.nl

Alvast bedankt!

Nog even geduld er wordt aan gewerkt.

-Thunder-

#10
Tot vanavond staat het boek online! Ik haal hem er dan weer vanaf omdat mij dit veel bandbreedte gaat kosten en dat gaat mij dan geld kosten als hij veel word gedownload.

Edit : Ivm. de copyrights kan je tot vanavond aan mij de link vragen. Ik stel hem dus ook niet openbaar net zoals Dirk.
Dus als je hem wilt hebben, stuur mij of Dirk een pm! Dan krijg je hem zeker weten!

Dirk Kuipers

#11
Heb hem ook maar even meegenomen. Ik wil hem best langer op mjn server zetten hoor...
Ik heb bv die achterraammotortjes documenten ook nogsteeds op mijn ftp staan:
http://www.dirkkuipers.nl/rotzooi/Servo_vervangen_1.doc
http://www.dirkkuipers.nl/rotzooi/Servo_vervangen_2.doc

Alleen hoe zit het met bepaalde copyrights? Kun je daar geen problemen mee krijgen als je deze gewoon maar ter download beschikbaar stelt (het boekje)?

Naja, voor degene die hem nog hebben wil en de link van Wilco niet meer beschikbaar is, ik hebb hem ook geupload op mijn server, alleen zeg niet openbaar waar hij staat ivm die eventuele copyrights.
Stuur me dan dus maar een PM.


EDIT: Bedankt Peter! En Wilco ook natuurlijk.

mark_markje

goeie dag ik zie dat iemand hiero een handleiding heeft zou die ook via de mail naar mij gestuurd kunnen worden als dat mogelijk is..?

MVG mark de vries

RobScénic

En anders rij je even naar de sloop... vast dat er wel eentje ligt
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

BadEend

Ik ben ook op zoek naar een handleiding van een coupe. (bwj2000 eigenlijk maar dat zal neit zoveel verschillen)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev