Advertenties


6 April 2008 - RMC meets forumleden

Gestart door Reinier Goorden, 11 maart 2008, 19:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Ook wij 3en zijn al weer een poosje terug. Heb natuurlijk eerst ff de F1 gekeken toen ik thuis kwam  ;) Ook wij hebben het prima naar onze zin gehad maar hadden het in de loop van de middag eerlijk gezegd wel een beetje gezien en zijn toen lekker op huis aan gegaan. Toch weer fijn om de nodige mensen weer ff gezien te hebben. Hopelijk lukt het de volgende meeting er ook weer bij te zijn  !-!

Nick Mattheus

oja, ik heb ook weer heel mooie inkopen gedaan !-!

leuk initiatief hoor, die clubwinkel en de meguiars stand !-! ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Wesley88

Het was een gezellige meeting !-!
En het weer heeft ook goed zijn best gedaan 8)

Hierbij mijn foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=RZQC48UA

Decepticon#1

Zo, weer thuis. Erg gezellige meeting, leuk om oude bekenden en nieuwe mensen te ontmoeten. Gave wagens gezien! Hopelijk zie ik jullie gauw weer. PS: mocht ik nog iemand vergeten een handje te hebben gegeven bij het weggaan, dan mijn oprechte excuses  :D

@Edgar, leuk je te ontmoeten, sorry dat we je 'waren vergeten' bij het wegrijden...haha, je went zo aan de mensen waar je mee naar meetings gaat he. Gave wagen trouwens, hele coole kleur (en je bumpers zijn natuurlijk ook top!)  !-!

Decepticon#1

Citaat van: tjakobs op  6 april 2008, 18:37:47
Nick, heb jij dit gedaan???



Bodem omgeploegd... :)

ZOOOO laag ligt ie!

Edgar

Geeft niks, jullie bedankt voor het aansluiten in de kleine trein naar nieuwegein... ;)

michel

was zeker een geslaagde meeting, we hebben het erg getroffen met het weer. en een goede opkomst.

afz michel

JanJ


Michel Veltman

zo na even snel nog langs eigen huisje gegaan en net ff F1 gekeken maar even reactie plaatsen ;)
Gelukkig was het prima weer en ben blij dat ik toch heengegaan ben, prima sfeertje en leuk weer oude bekenden te spreken en ook nieuwe auto's en mensen gesproken !-!

Tevens mijn dank richting Leko voor de gedeelte/kleine poetsbeurt, de motorkap en 1 velg stonden weer mooi te glimmen :D Y

Zal de paar foto's die ik gemaakt heb nog even online gooien, zijn er erg weinig aangezien mijn accu al veel te snel leeg was helaas..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Reinier Goorden

Zo wij zijn ook weer thuis. Sneeuwen, hagelen regenen, wat was het bar.  8)7
Je krijgt wat je verdient zullen we maar zeggen  ;)
Een zeer geslaagde dag, denk dat ik de meeste mensen wel ff gesproken heb of ff de hand geschud. Voor diegene die ik heb gemist, sorry heb m'n best gedaan  ;)
Ik hoop dat op deze manier de forummers ook eens een kijkje in de clubkeuken hebben kunnen doen.
Iedereen een pluim voor de gezelligheid en Floor en de fotografen bedankt voor jullie inzet. Ook Leko wil ik bedanken, zorgt toch voor wat extra's op zo'n meeting.

Marc Brouwer

Alweer een tijdje thuis.....

We hadden zoals gewoonlijk weer eens de weergoden aan onze zijde. Een topdag met een geweldige opkomst en sfeer.

De foto's komen hopelijk  ;) zo spoedig mogelijk online.

"We Shall Not Be Moved"

Michel Veltman

hierbij de paar foto's die ik gemaakt heb vanmiddag Y

http://www.mijnalbum.nl/Album=X3SLQNR8

Uiteraard ook mijn complimenten aan Floor, goed gedaan !-! Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Ik heb ook een erg gezellige dag gehad, leuke en mooie auto's gezien.

Tot een volgende meeting!! :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Patrick

Zo, wij zijn ook weer thuis.
Was weer een gezellig dagje met toch nog redelijk weer.
Na afloop nog ff lekker gegeten bij de wok. ;)


Stefan

Topmeeting !-!

Echt mazzel met het weer gehad, twas ook lekker in de buurt :q
Ook een geweldige opkomst natuurlijk.
Eindelijk weer eens wat auto's gezien die ik nog niet kende ;)
Mooi ook dat we toch 5 mensen enthousiast hebben kunnen maken voor het lidmaatschap !-!
Af en toe konden we even een tussenstop doen binnen bij Big Daddy's

Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev