Advertenties

Mistlampen voor in de bumper?

Gestart door Zakaria, 11 maart 2008, 18:09:54

Vorige topic - Volgende topic

Zakaria

Hallo heren,

Hoe zit het precies met de ronde mistlampen voor in de bumper, ik heb gekeken en ze zaten niet op de stekker gemonteerd(wegens schade) dus ik heb twee lege mistlampen ZONDER lamp, dus ik kan de stekker nergens kwijt. Je moet een aparte lamp kopen met daarin verwerkt stekker.

Alvast bedankt
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

matthew

De mistlampen origineel zit gewoon met 2 schroefjes gemonteerd en dan schuif je de stekker er gewoon op.
Dus je hoeft niet een los lampje te kopen om daar een stekker op schuiven.

Zakaria

Citaat van: matthew op 11 maart 2008, 22:35:47
De mistlampen origineel zit gewoon met 2 schroefjes gemonteerd en dan schuif je de stekker er gewoon op.
Dus je hoeft niet een los lampje te kopen om daar een stekker op schuiven.

Hu dat kan niet? Ik heb de beide mistlampen al gedemonteerd en ik heb 2x lege units en de kabels zaten er niet op gemonteerd.

Zijn er verschillende types dan? Ik zal wel een foto ervan maken als het nog is!
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

A110

Hoi,

Voor de APK is een gescheurd mistlampglas een afkeurpunt.
Om dit goedkoop te maken (doen veel mensen) halen we de lampje's eruit en laten de stekker's los. Dan moet we het goedkeuren.

Dit zal waarschijnlijk ook bij jou gebeurt zijn.

En waarschijnlijk zitten er bij jou H11 lampen in.

http://www.lighting.philips.com/assets_global/dynamic_popup.php?src=/europe/image_region/consumer_lighting/car_lighting/s_prod_h11_hl.jpg

Paar nieuwe lampje's kopen en erin zetten.

ps plaatje kreeg ik niet voor elkaar, heb er dus maar even een link van gemaakt. Maar de link is een voorbeeld van de H11 lamp.

Groet Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Zakaria

Citaat van: A110 op 13 maart 2008, 18:36:27
Hoi,

Voor de APK is een gescheurd mistlampglas een afkeurpunt.
Om dit goedkoop te maken (doen veel mensen) halen we de lampje's eruit en laten de stekker's los. Dan moet we het goedkeuren.

Dit zal waarschijnlijk ook bij jou gebeurt zijn.

En waarschijnlijk zitten er bij jou H11 lampen in.

http://www.lighting.philips.com/assets_global/dynamic_popup.php?src=/europe/image_region/consumer_lighting/car_lighting/s_prod_h11_hl.jpg

Paar nieuwe lampje's kopen en erin zetten.

ps plaatje kreeg ik niet voor elkaar, heb er dus maar even een link van gemaakt. Maar de link is een voorbeeld van de H11 lamp.

Groet Jeroen

Aah kijk eens aan, dus dat is vast bij mij ook gebeurd. Ik zal even binnenkort langs de dealer gaan en er twee bestellen want mij mistlampen zijn nu dus kaal en niet werkend.

Weet jij toevallig wat de exacte lampen erin moeten in een Renault Megane dynamic comfort II van 2003?

Mischien zijn ze wel bij de automaterialen zaak goedkoper :)

A110

Er zit maar 1 soort in.

Ik heb een valeo nummer voor zodat je het kan opvragen bij een automaterialenzaak.
Valeo nummer = 088358 links en rechts zijn hetzelfde.

Maar vraag nog even bij de dealer voor de prijs dit omdat ik uit ervaring weet dat een automaterialenzaak niet altijd goedkoper is.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

RdW

nu wel denk ik... ;)

brezan besteld ze direkt bij valeo, dus zou goedkoper moeten zijn...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev