Advertenties


Veerpootbrug

Gestart door Flex, 7 maart 2008, 13:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flex

Mensen,

Mijn vraag is vrij kort of ik zal hem kort proberen te houden.  :q

Ik ben eigenlijk op zoek naar een veerpootbrug voor mijn phase II  1.6 16v die niet pal bovenop mijn gaskabel komt te liggen zoals die van sparco.
Heeft hier iemand ervaring met andere merken veerpootbruggen OPM bijvoorbeeld?


Reinier Goorden

OMP  ;)
Die heb ik er 1 in.
Geen problemen hoor  :neen:

Flex

Oh jah het was OMP  l-  8)7
Maar goed zit die ook een stukje van het schutbord af want tegen het schutbord heb ik nog een klep zitten van mn g3 inst. (of me airco :?) ?

Reinier Goorden

Hij loopt rechtstreeks van de ene veerpoot naar de andere. Als je tot zondag geduld hebt kan ik wel ff een foto voor je maken. Heb het ff druk druk druk. En misschien kan ik er zelfs nog wel voor je aan komen ook, voor weinig  ;)

Flex

Ik heb wel ff geduld. ah dat zou nog mooier zijn. Thanx alvast.  _o_

Axl

ik ga deze topic even gebruiken als je het niet erg vind

Ik heb een megane coupé 1 phase 2 1.9DTI ik zou ook een veerpootbrug willen hebben.

welke merk heeft deze voor mijn auto

Groetjes
Axl

Flex

Axl we doen het ff anders.

Wij willen graag een veerpootbrug voor een megane 1 phase 2, welke passen goed?  :q  :D

Reinier Goorden

#7
Duurt ff maar dan heb je ook wat  ;)


Zo ziet het er bij mij uit.
Ik kan aan zo'n zelfde veerpootbrug komen welke een lik verf nodig heeft, mooi in dezelfde kleur van de auto ;) Voor een prijsje van € 40.
Mogelijk ook nog een nieuwe maar dat hoor ik later.  Y
Nieuw kosten ze € 110 bij Biesheuvel bv, dus doe er je voordeel mee.

Nick Mattheus

voor welk type wagen is dit? l-

ik denk dat dit een 1.6 16V is? maar dit ziet er bij mij toch wel iets anders uit... :?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

Reinier heeft een 1,4-16 klepper... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Flex

Reinier thanks voor de plaatjes  !-!
Ik ga ff kijken hoe dat bij mij precies uitkomt.

Axl

bestaat er nu geen veerpootbrug voor een 1.9DTI megane1 phase2

Groetjes
Axl

Reinier Goorden

Deze OMP is volgens mij voor alle types. Weet alleen niet of het past met een airco.

Nick Mattheus

Citaat van: Reinier op 18 maart 2008, 21:52:24
Deze OMP is volgens mij voor alle types. Weet alleen niet of het past met een airco.

bij mij zou deze niet passen reinier :neen:

bij jou zitten de 2 bevestigingspunten aan 1 kant van de veerpoot, bij mij is er 1 aan elke kant...

had het zo ook nog nooit gezien :neen: l- :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Reinier Goorden

#14
Als je goed kijkt Nick zit er maar 1 bevestigingspunt van de veerpootbrug onder 1 van de boutjes van de veerpoot, de andere zit op een steuntje wat er zit. Als ik het me goed herinner stond er op de doos waar hij in zat ook alleen maar megane coupe en verder geen type.
Dus wil je der 1 kan ik het voor je regelen, je mag hem zelfs eerst passen, zo niet, gaat het over.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev