Advertenties


Velgen

Gestart door Kier, 26 januari 2005, 13:24:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

Citaat van: Erik van Rijn op 29 januari 2005, 20:04:48
Persoonlijk vind ik 18" echt TE groot

* Michel Veltman sluit zich hierbij aan...kwestie van smaak...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

wess

en met 18" dan rij je je velgen helemaal verrot joh :-\

Broekie

Citaat van: wess op 29 januari 2005, 20:21:06
en met 18" dan rij je je velgen helemaal verrot joh :-\

Dat is onzin..... 18" gaat makkelijk....

Dat sommige t nie mooi vinden oke... (ieder z'n eigen meening)

maar 17" of 18" stoeprandjes kunnen beide niet hebben....

wess

mijn vorige 17"liepen zo krom als een hoepel na een jaar rijden, door dat ### wegdek hier.

Michel Cijs

pers. vind ik 17 inch zelf ook het mooiste onder een coupe, daarbij ben je zeker dat het past met de juiste breedte en et waarde

daarbij oogt de auto na een verlaging ook echt laag en das bij 18 inch voor het oog weer minder zo

Zoals bij Broekie met wat langere bumpers etc vind ik 18 inch wel kunnen overigens  :D

Martijn

De eerste zijn wel origineel omdat er al heel wat auto's zijn met de BSA-tjes. Ik heb zelf ook de 17 inch BSA Lance gehad maar heb ze weer verkocht en heb 15 inch OZ Hydra's gekocht omdat mijn RMC vrijwel helemaal origineel was en de BSA's wel erg groot oogden + het weggedrag van de auto vergeleken met de 14 inch die er onder zat. Maar nu de RMC is verlaagd (thanks MCC :D) wil ik toch weer naar 16 of 17inch overstappen. 18 inch vind ik persoonlijk te groot voor een relatief kleine auto als de RMC. Behalve bij "broekie" want bij hem staat het erg vet in combinatie met de bumpers! De keus is aan jou natuurlijk!

Kier

Na lang twijfelen en zoeken.... Heb ik toch gekozen voor de BSA Lance 17 inch met banden van Toyo! (Henriy en ppveenstra bedankt voor jullie aanbod). Echter! Nu zijn er twee uitvoeringen:



en



Welke zou mooier staan onder een RMC kleur gris boreal? De lichte of de donkere...

Gr.
Kier

Broekie

de donkere staat mooier...

Maar is het niet zo dat hier de chroom laag nogal snel van loslaat....

Hbe dit al van meedere mensen gehoord, en volgens mij had ook jan v H. dit probleem... :(

dus dan zou ik voor de "normale" gaan.... :D

EyesOnly

Citaat van: Henry "Don Broekie" op  4 februari 2005, 20:28:29
Maar is het niet zo dat hier de chroom laag nogal snel van loslaat....
Ja, de chromen versie verkochten ze me niet eens omdat ze "de kwaliteit niet konden garanderen"
Lijkt me duidelijk :)

Robert yellowDevil

#24
Citaat van: Henry "Don Broekie" op  4 februari 2005, 20:28:29
Maar is het niet zo dat hier de chroom laag nogal snel van loslaat....

Dat verhaaltje dat de verf van de chrome versie eraf zou komen dateerd van ongeveer twee jaar geleden.

Dit kwam omdat ze toen met een gespoten lak een resultaat wilden behalen die zo dicht mogelijk bij werkelijk verchromen lag, maar dat dus hechtings problemen veroorzaakte en zodoende bij de minst geringste beschadiging er de lak van los kwam.

Tegenwoordig hebben ze dat probleem niet meer, dus je kan met gemak de Dark-Chroom uitvoering kiezen van BSA velgen.

Trouwens er zit een standaard fabrieksgarantie van een jaar op de velgen, wat betreft de lak dus . . .

Veel velg-kies plezier? :D ;D? ;)

Kier

Oke dan het volgende.... Die mangels die in het begin van de topic staan hebben ene breedte van 7. Die lance heeft breedte 7,5. Wat is nu het waarneembaar verschil eenmaal gemonteerd? En veranderd er nog iets voor de montage? en de montage van de banden? Passen 205/40/17 en 215/40/17 hier allebei op?

Jaja ik weet.....ik snap er nog geen zak van... maar hopenlijk kunnen jullie mij wat helpen!

Michel Cijs

7,5J is net wat breder maar past eenvoudig onder een meggi


Kier

Maar maakt het met banden nog wta uit? 205 en 215 passen allebei op een 7,5j?

Michel Cijs

ja geen punt

voor de phase1 gewoon 205/40/17  :D

Kier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev