Advertenties


Hoe staan donkere lexus lampen op een zwarte megane phase 1??

Gestart door Dafish, 25 januari 2005, 14:35:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dafish

Ja komt Marco K ook uit wierden??
Waar woon die dan kan ik ff stiekem langs rijden en kijken hoe het er uit ziet!
Trouwens andere plaats genoot? klopt het dat jij een aangepaste motorkap thuis heb die je nog moest spuiten??


coupe-monte-carlo

adres kan ik je moeilijk geven, kan je wel zijn emailadres geven : marcokoenderink@hotmail.com ( tevens zijn msn adres)
yups, van die motorkap klopt inderdaad

Marco K

Zo zo, ben je een dagje niet op het forum, wordt er meteen al over je gepraat. :)

Ik woon in Wierden-West maar ben momenteel min of meer aan het verhuizen dus heb officieel 2 adressen momenteel. En gelukkig doe ik ook nog aan verzoekjes: ;)











Ik heb er zelf geen moment spijt van gehad dat ik de donkere genomen heb, ik vind het presoonlijk nog beter staan dan dat ik verwacht had. Hopelijk heb je hier wat aan! :D

Dafish

Ja super bedankt!!
Ziet er mooi uit en terecht dat je er geen spijt van hebt!!
Groeten Frank


Edgar

Even off-topic Marco welke fitting heb jij gebruikt voor je knipperlicht??

Ik de buitenste met een rode lamp....

En ja dat mag (alleen achter overigens en alleen als je het bij beide achterlichten rood hebt)

Marco K

Van binnen naar buiten bekeken heb ik hem zo zitten: Achterlicht/remlicht - knipperlicht (boven) / achteruitrij-licht (onder) - leeg.

De buitenste is in mijn geval dus leeg.

peterachterop

Ik heb dezelfde alleen dan helder en ik heb al gedacht om de lampen aan de buitenkant ook aan te sluiten op de remlichten.

ThE-BaKeR

Citaat van: peterachterop op 26 januari 2005, 14:28:36
Ik heb dezelfde alleen dan helder en ik heb al gedacht om de lampen aan de buitenkant ook aan te sluiten op de remlichten.
Heb ik ook en het ziet er mooi uit!  :D

Dennis Postma



Dit is dus de auto van Cornelis (ff foto van z'n leden pagina), snap niet echt wat er lelijk aan is, vind het persoonlijk een stuk mooier dan chroom op een zwarte  :D

cornelis

jup die is van mij  :D
maar wat ik erg jammer vindt dat de binnen kant van die lamp niet echt zwart is,
het lijkt wel een beetje grijs dus het verschil vindt ik te veel dus niet mooi.
daarom komt binnen kort ook de chroome welke weet ik nog niet  :-\

LVD

Citaat van: cornelis op 26 januari 2005, 18:20:02
jup die is van mij :D
maar wat ik erg jammer vindt dat de binnen kant van die lamp niet echt zwart is,
het lijkt wel een beetje grijs dus het verschil vindt ik te veel dus niet mooi.
daarom komt binnen kort ook de chroome welke weet ik nog niet :-\

Mocht je chromen hebben, en van deze afwillen, dan heb ik zeer zeker intresse :)!!


ontopic.
vindt het erg mooi staan, dat zwarte met zwarte lampen.. vindt die zowiezo mooier dan de chromen..

peterachterop

#26
Citaat van: cornelis op 26 januari 2005, 18:20:02
maar wat ik erg jammer vindt dat de binnen kant van die lamp niet echt zwart is,
het lijkt wel een beetje grijs dus het verschil vindt ik te veel dus niet mooi.

Als je een beetje handig bent kun je het spuiten.



Dennis Postma

Maar als je het orginele zwarte vd lampen niet mooi vind en dus meer grijs vind, waarom laat je ze dan niet van binnen in de zelfde tint zwart als je auto spuiten, ff lichtunit uit elkaar halen, denk dat het resultaat dan nog mooier is? ;)

Tuned

helaas zijn die lampen van de bovenstaande foto nog steeds nie leverbar zowel in nederland als in duitsland
gister mail gehad van reichard motorsport uit duitsland en zij kunnen ook nix vertellen waarschijnlijk halve wege maart maar dat is nie zeker..jammer volgens mij is dit een foto van een spaanse megane dus mocht er iemand daar heen gaan ;) eff rond kijken


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev