Advertenties

luchtfilter plaatsen

Gestart door cabriolet, 20 februari 2008, 11:31:59

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cabriolet

want ik moet maar een stukje hebben van 30 cm kijk morgen wel even

Dirk Kuipers

Alluminiumbuizen kun je overal weg halen.. Bij een ijzerhandelaar, ebay, etc...

cabriolet

ben langs gamma gegaan maar die hebben nikz

Dirk Kuipers

waarom geen rvs eigenlijk? Het lijkt mij sterk dat ze bij de gamme helemaal geen buizen hebben?

naja, bij een ijzerhandelaar ben je denk ik goedkoper uit en heb je meer kans dat ze jouw maat hebben. Dus waarom niet gewoon daar ff langs?

Christian de Vriend

Citaat van: cabriolet op 27 februari 2008, 17:34:15
Citaat van: matthew op 24 februari 2008, 23:24:49
Wat christian zegt klopt idd ,de warme lucht is niet goed voor je motorprestaties je krijgt er alleen een leuk geluidje van.

dus je bedoelt als je hem verlengt heb je dat geluid niet meer ?? :S:S

Ik heb nog genoeg geluid,volgens meerdere horen ze mn filter eerst,daarna komt de uitlaat er overheen.

persoonlijk verkies ik ook niet voor alu buizen,die worden ook erg warm,en omdat het metaal is,behoud het ook warmte
ik heb de bochten van industrieel rvs,gesposord door mc cain tijdens een fabrieks stop. (of alu voor als het niet te leveren is) en de rechte stukken slang,de gene die ik gebruikt heb,heeft een wanddikte van 11mm en is versterkt met canvas,de lucht krijgt echt de kans niet op warm te worden.

bij turbo motoren gebruiken ze wel zo veel mogelijk metaal omdat er (veel) druk op het systeem komt te staan,dus moet alles niet te veel uitzetten en/of lekken.

Ik wil echt niet de wijsneus uithangen,ik geef alleen mn bevindingen en ervaring.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: cabriolet op 28 februari 2008, 17:25:59
ben langs gamma gegaan maar die hebben nikz

ik wilde nog voor je kijken voor die slangen...... :?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Stefan

Bij de Hornbach bijvoorbeeld heb ik al regelmatig alu en/of RVS buizen gezien hoor.... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cabriolet

Dirk Kuipers

lol... als je gaat kijken weet je het toch zelf????
Als je wilt weten of een bakker ook bruinbrood heeft ga je daar toch ook gewoon ff kijken....
Er zijn echt zat bedrijven/winkels die zoiets wel verkopen...
Zelf een beetje moeite doen kan geen kwaad natuurlijk.

cabriolet

weet het ben naar gamma gegaan karwei en praxis

Christian de Vriend

eerder naar auto onderdeel zaken,zoals hier van der pijl,daar kan je als particulier en bedrijf van alles halen,van gereedschap tot auto-onderdelen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev