Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 22

Gestart door Jan van Heteren, 18 februari 2008, 20:21:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marissie

jah de spuiter zei ook al dat hij niet uitkwam.. maar jah..  :) daar heb ik geen last van  :q hij heeft bij mij niet veel plamuur werk en alles gehad.. want de sideskirts zater er alop.. en alles was al pas gemaakt.. hij heeft alleen een paar plekjes hoeven bijwerken..

Nick Mattheus

en zo veel is er toch ook niet "gecleaned" aan de wagen, zoals de tekens achteraan, je koffer enzovoorts :?

toch wel een dure spuiter dan, maarja als het maar goed gedaan is en je het mooi vind  Y !-!

en dat is wel het geval dacht ik zo 8)7 :)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Decepticon#1

Citaat van: Marissie op 11 maart 2008, 10:14:12
dat geloof ik wel jah.. maar als het maar mooi is he..  ;) dat is het belangrijkste.. :)

Na...das die van Dirk ook wel...trust me...maar die lak van jou is ook gaaf hoor, maar idd stevig aan de prijs moet ik zeggen! Maar dan heb je ook wat!

Alex Verloop

Mooie bekende plaatjes Peter :D

Kosten voor die lak lijken mij iets TE duur. Vooral in vergelijking met lakken van House of color en PPG. Heckspies is dan wel kwaliteit, maar voor het geld dat jjij betaald hebt voor de lak had je een unieke lak van HOC gehad i.m.o.

Anywayz, het gaat erom dat je blij bent met het resultaat; en dat ben je ;)

Marissie

idd kan nu toch niet meer terug..  :) en ben dik tevreden het belangrijkste.. gisteravond langs het bos gereden en ben me gelijk dood geschrokken.. hertje op me auto.. gelukkig reed ik heel langzaam en geen schade.. maar evengoed shakete ik erover..

-Thunder-

Dat is schrikken zeg! Gelukkig heb je geen schade! :)

Marissie

idd.. weet dat er veel herten lopen dus reed ook heel langzaam en dan toch nog een raken..  :? maar ja ben ondertussen wel van de schrik ontkomen  :q en belangrijkste geen schade.. !-!

-Thunder-


Mark Coupe

Wat doe je met je bestaande motorkap dan Alex?

Vervang je die dalijk voor eentje van Poly?

Alex Verloop

Huidige motorkap wordt wel vervangen jah  8)7. Mal wordt gemaakt van Poly.... kap zelf van wat anders  o-)

-Thunder-

Mijn gevoel zegt dat het een kap word waardoor je heen kunt kijken :P

Alex Verloop

dat idee heeft wel een tijdje door me hoofd gespeeld  :x, snap niet hoe je het bedenkt, maar dat was de opzet wel  o-). Dit aangezien het nodige dat straks onder de kap wel "gezien mag worden".

Zit alleen ernstig te twijfelen of het op den duur niet "saai" wordt... en de gehele dap wordt sowieso niet "doorzichtig".... hooguit een gedeelte  8)7

Maja, heb alweer teveel gezegd  Y U merkt het allemaal vanzelf  :P

-Thunder-

Ik wens je er veel succes mee :)  Y  !-!
Ik kom wel een keertje langs wippen om te kijken :P

Mark Coupe


Reijnders

Wellicht komt in zijn nieuwe kap ook de nodige hoeveelheid carbon te pas  ;)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev