Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 22

Gestart door Jan van Heteren, 18 februari 2008, 20:21:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Alex Verloop

ditmaal hopelijk geen woorden, maar DADEN  8)

Veel plezier met uw nieuwe (super) ride Steven  !-!

-Thunder-

Ik heb het voorwerk gedaan :q dus er was al wel een daad :q

maar goed, iedereen maakt wel eens een verkeerde keuze toch ?

Steven succes met de wagen  !-!

Michel Cijs

geweldige aankoop Steven Y

ik hoop dat de auto er weer snel knap bij staat zodat we niet enkel nog de foto's hebben Y

mocht je vragen hebben, pm of mail ;)

-Thunder-

Dennis,

je vind het erger dat je bumper kapot is dat die kat dood is ?  l-

Der is nu wel een liefhebbend huisidiertje van iemand overleden, jouw bumper kan je vervangen, dat beestje kan je niet vervangen.  :neen:

Yayo

Ik zou ook balen als een stekker als er een lompe kat oversteekt net voor mijn auto en ik rij m'n bumpers kapot  :?..... En als het nou een duif was geweest was het dan minder erg geweest Thunder  :q...??

En als Dennis nou die kat nog op het laatst had ontweken maar z'n auto om een boom heen had gevouwen maakt het hem dan een held.... ;)

Succes met het herstellen van de schade Dennis..
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ja maar thunder! welke idiote kat loopt dan ook om kwart over 3 s'nachts over de weg heen  :P
En een kat kost niet gemiddeld 300 a 400 euro en dan nog eens 100 euro spuit kosten  :P
Die is voor paar tientjes klaar om een nieuwe te kopen ik niet!

-Thunder-

Natuurlijk is het ### voor je dat de auto stuk is!

Maar ik ben geen grote katten liefhebber maar heb er wel 2. Waarvan 1tje bij 10 maand leeftijd ook overleden is en dat heeft mij heel veel pijn gedaan en ik kan me voorstellen voor het baasje dat die zich nu ook klote voelt. Wat heb je eigenlijk gedaan met het beestje ? Dieren ambulance ofzo ingeschakeld ?

Als het een duif was geweest maakt het mij niet uit want dat zijn ### smerige schijt beesten die mijn auto vol schijten altijd :q

(koltieboy) Dennis Kolthof

Neej heb ik niet gedaan! was p*kke donker! en hij was mors dood!
Was niets meer van over! Dus had weinig nut meer dan vond ik!

Yayo

Ben ook geen katte hater maar het is gewoon vervelend voor Dennis en dan ik begrijpen dat hij er van baalt. En tsja ### duiven die je auto onder schijten zijn net zo erg als die katten die op mijn motorkap of dak liggen en er krasjes op maken ;)....
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

blaah

Citaat van: -Thunder- op  2 april 2008, 08:34:56
Ik heb het voorwerk gedaan :q dus er was al wel een daad :q

maar goed, iedereen maakt wel eens een verkeerde keuze toch ?

Steven succes met de wagen  !-!

maare.. bmw ? spec? fotos? :P

blaah

@thunder, al moet ik zeggen dat het wel zonde is.. enja 2000,- herstelkosten.. als je toch bmw gaat rijden.. wat dacht je wat een grote beurt kost ? dan is 1000,- nog niks, mocht je een 2.5/2.8/3liter rijden :)

(brr even wennen aan het forum..ivm dubbele post)

wouter arnouts

heey weet hoe het is om een kat dood te rijden en je bumper dan helemaal naar de klote te zijn heb toen wel netjes en voorzichtig de kat in de berm gelegd o-)

rs50jochem

Van harte met de aankoop Steven..! Ik hoor dat je er goede moed in hebt om de auto in een mooie staat te zetten.. Gelukkig..!

Meganepower


Rmc_Jelluh

mooie velgen idd .. hij mag wel nog wat lager..


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev