Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 22

Gestart door Jan van Heteren, 18 februari 2008, 20:21:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Ik zou eerst goed bedenken wat je nu echt wilt Wilco.
Want ik lees op je project pagina verbouwen/opknappen en later zie ik verkoop 8)7 :?

-Thunder-

Het is 1 van de ...

Ik zit nu te kijken wat mij het aantrekkelijkste is en denk er rustig over na :)

Dirk Kuipers

Sjong??? Duidelijk is wel dat je i.i.g. niet weet wat je wilt....

Het is natuurlijk jouw auto, dus je moet je niets aantrekken van al het commentaar...
Maar dat het michel dit en michel dat zou zijn kon je natuurlijk wel weten, hij heeft die auto tenslotte ook zo gemaakt, toch??

Als ik jou was zou ik eerst eens goed nadenken wat je nu precies wilt.... En dan gewoon een knoop doorhakken..

Ik persoonlijk vind ook juist die kleur het vetst van die wagen, maarja, ieder zijn mening natuurlijk, en het is jouw auto natuurlijk.
Heb je ook al eens bij een andere spuiter gekeken wat het kost om hem daar op te knappen? En bestaan echt wel meer spuiters dan die ene hoor..... En zo te horen is dat nogal een dure spuiter....
Je moet alleen uitkijken dat je geen kleurverschil krijgt, maar michel zal de kleurcode vast nog wel voor je hebben??!!??

Naja, succes ermee.

-Thunder-

Dat is het punt nou juist!

Spuiten moet daar want het is een eigen mix zonder kleur code ;)

Maar goed wij zitten te denken wat we doen nu idd , als er een aantrekkelijk aanbod komt gaan we er over na denken.

Ik houd jullie iig op de hoogte Y

rs50jochem

Jammer dat er met een auto die zolang van een liefhebber is geweest zo getrokken en geduwd wordt.. Het doet de naam vd auto geen eer aan in ieder geval..

Dirk Kuipers

Nee, dat vind ik ook idd.
Als ik die auto gekocht had, had ik er juist heel trots op geweest...

Michel Cijs

#141
ik snap het ook niet zo goed
als het geld er is om de auto compleet over te blazen, dan is het geld er ook om de auto bij masman in dezelfde kleur op te knappen en dan houd je volgens mij zelfs nog over (de eigenmix die erop zit is namelijk wel uniek, maar niet echt duur per liter!)

met het geld dat je overhoudt kun je nog wat aan het interieur doen en een andere set wielen kopen, dan is het alweer een hele andere auto

als je een auto overkoopt van iemand die er 7 jaar in heeft zitten dan weet je dan op een clubforum en in de meetingscene de auto bekend is. Het grote voordeel is dat de eerste 20 mile er al in zitten om de auto technisch en optisch zo goed te krijgen ;)
Als je in mijn ogen de auto in ere houdt en hem verfraait en netjes bijhoudt (met kleine wijzigigen zoals Timo ook zegt) dan wordt dat veel meer door anderen gewaardeerd (zie ook voorgaande posts).
Als je hem overspuit dan is het wellicht jouw smaak maar dan had je beter, zoals je zelf ook voorstelt, een veel goedkopere standaard coupe kunnen opkopen in mijn ogen. Dat gaat dan wel veel langer geduurd en geloof me echt meer geld kosten, tenminste als je de lat net zo hoog legt..........allemaal keuzes.
Als je er dan nu, in mijn ogen weer, relatief weinig geld in hoeft te stoppen en wat details aanpakt draai je binnen hele kort tijd gewoon weer leuk mee in de tuningscene Y

-Thunder-

En daarom gaat hij nu misschien weg, omdat ik een eigen creatie wilt maken/creeeren, de auto gaat niet naar zomaar iemand die lid is, maar als hij weg gaat dan gaat hij wel naar een bekende van de club.

Maar goed, niets is nog zeker wat er gaat gebeuren en we zullen het wel zien. De auto komt iig bij iemand terecht die hem in zijn eer laat en de kleur zo laat.


We zullen het allemaal wel zien.

Een kleine reden dat hij waarschijnlijk ook weg gaat is puur omdat ik de eer van de auto niet af wilt halen, en als ik hem dan blijft de eer hoe hij is er niet meer opzitten omdat wij hem het liefste in een andere kleur laten spuiten en dan is de auto zijn naam kwijt. Maar goed... we should see !

Michel Cijs

als je van christiaan alle rekeningen heb gekregen die ik erbij heb gedaan, blader die nog eens door en kijk eens wat duurder is..........van 0 af beginnen is echt duurder dan nu 2000 euro investeren (dit bedrag valt me zelfs nog mee, wat ik al tegen je zei enkel voor spuitwerk en richten had ik 1500 in gedachten zo vanaf de foto's)
Het blok is nog geen 2 jaar terug voor al ruim het dubbele aangepakt (en daar zie je nix van hoor ;))

de kleur en van wie hij was wist van tevoren, maar het is natuurlijk eigen keuze. Al kan ik me niet voorstellen dat de auto in de huidige staat nu meer waard is dan een standaard coupe, schade schrikt toch vele mensen af.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Men ik vind dit gewoon zonde hoor zoals er nu met deze super auto word omgegaan!
Er word nu gedaan als of het een auto is die ff van a na b je brengt!
Hij is nu in korte tijd na 2 mensen gegaan en misschien zelfs nu wel na de 3de!
als je deze auto koopt en je weet dat hij in de hele tunings-circuit bekent is en dat men hem zoals hij nu is waardeert hou hem dan gewoon zo!
Waarom koop je hem dan als je toch achteraf je eigen creatie wil maken!
Had dan gewoon inderdaad een standaard coupe gekocht en was dan zelf aan de slag gegaan..
Vind het gewoon jammer dat er nu zo met deze auto word om gegaan!
Ik vind het niet waard dat hij nu als pingpongbal heen en weer gaat van de een na de ander!  :neen:

Maarja dat is mijn mening heren! en daar zulle wel een paar niet mee eens zijn  :P

Alex Verloop

Juist, dit was het reacties op projecten topic :) Remko geeft licht in de duisternis :P

Om on topic te blijven, zal venaaf wat nieuwe pics in me project page knallen ;)

Decepticon#1

Citaat van: Remko de W. op 31 maart 2008, 15:24:09
Ikdenk dat alle soorten van meningen wel gegeven zijn,
en dat dat nu wel duidelijk is hoe er over gedacht word...

soms neem je beslissingen, om welke reden dan ook.
en daar moet je ten alle tijden op terug mogen komen...



NU weer graag terug naar de reakties op de projecten topics deel... !-!

Idd, je hebt gelijk Remco, maar je ziet wel dat het heel wat tongen losmaakte!

@Lex....bring it on!

Dirk Kuipers

Alex, je kofferklep ook in poly? Damn, ga je soms je dak straks ook in de carbon zetten? Zodat je een hele streep erover heen hebt?

Je auto is straks zo licht al een veertje? :P



-Thunder-


Alex Verloop

Citaat van: Dirk Kuipers op 31 maart 2008, 17:21:12
Alex, je kofferklep ook in poly? Damn, ga je soms je dak straks ook in de carbon zetten? Zodat je een hele streep erover heen hebt?

Je auto is straks zo licht al een veertje? :P
Bovenkant dak ^^, daar zeg je wat Dirk, zal er eens een nachtje over slapen :P


Citaat van: -Thunder- op 31 maart 2008, 17:29:06
Vleugel er op en hij vliegt weg :q
Als u uwen bolide dan toch gaat resprayen, mag u de vleugel op uwen eigen automobiel plaatsen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev