Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 22

Gestart door Jan van Heteren, 18 februari 2008, 20:21:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

-Thunder-

Als er niets tussenkomt, ga ik zaterdag naar de spuiter heen om eindelijk een offerte te laten opmaken en dan hopelijk binnenkort het huidige laten herstellen en dan kan ik verder met mijn smaak :)

Michel Cijs

#121
gaat weer een auto worden Y
goed dat je die kap heb gekocht voor de motor; kunnen ze die gelijk weer meespuiten als de rest ook mee gaat ;)
Naast wat foto's en bekers is de oude kap nog een van de leuke herinneringen die ik aan de auto heb staan en hangen hier thuis  :q

Ook de angel eyes vind ik mooi, gaat wel een andere look geven aan het neusje; 1 tje die ik niet aandurfde dus ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat word. Net als de bumper, hopelijk mooi clean net als de rest  :9~

Doe de groeten bij Masman  !-!

-Thunder-

Bedankt Michel :)

Zo af en toe gaat het een stukje vooruit, heb niet heel veel tijd er voor maar stukje voor stukje word het steeds meer een auto weer Y

Wat betreft de neus, dat houd ik nog voor me, dat gaat een verassing worden :)

Decepticon#1

Ik denk dat je met het advies van Michel over 'clean' de goede kant op zou gaan...een originele bumper met lip...doen! (enne als het de Meran niet wordt, dan weet je het he, haha!)

Alex Verloop

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 28 maart 2008, 14:06:16
Ik denk dat je met het advies van Michel over 'clean' de goede kant op zou gaan...een originele bumper met lip...doen! (enne als het de Meran niet wordt, dan weet je het he, haha!)
en waar gaat de elialip dan heen? ^^ :P richting het noorden?

Timo Zuiderduin

hele dikke Cabrio Geworden Marissie!

Kleur is ook zeker vet geworden.!

freek

only men of stihl

Decepticon#1

Citaat van: avmj op 28 maart 2008, 22:39:55
Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 28 maart 2008, 14:06:16
Ik denk dat je met het advies van Michel over 'clean' de goede kant op zou gaan...een originele bumper met lip...doen! (enne als het de Meran niet wordt, dan weet je het he, haha!)
en waar gaat de elialip dan heen? ^^ :P richting het noorden?

*Kuch* Ik begrijp niet wat je bedoeld Lex...*Kuch*

Timo Zuiderduin

Euhm,.. Thunder

Andere kleur?
dan snap ik niet dat je juist deze Megane hebt gekocht! het vette aan deze wagen was/is juist zijn kleur.

Decepticon#1

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 30 maart 2008, 20:53:15
Euhm,.. Thunder

Andere kleur?
dan snap ik niet dat je juist deze Megane hebt gekocht! het vette aan deze wagen was/is juist zijn kleur.

Ik sluit me aan bij Timo....dit zou zonde zijn als je het mij vraagt...de kleur is al briljant, maar het blijft uiteraard your choice!

-Thunder-

Door de kleur onze kleur te maken word het meer onze creatie. We willen zelf graag iets aan de auto hebben.
Nu is het telkens, michels auto. Tuurlijk het grotendeels van deze auto is door Michel & Jan gedaan.

Jullie willen toch ook jullie auto naar jullie smaak maken ?
Ik heb deze auto ook gekocht omdat het technisch in goede staat is.

En kwa kosten volledig naar mijn smaak te brengen of in deze staat repareren scheelt niet gigantisch veel in de portomonnee.

Maar als jullie het zo zonde vinden, doe een goed bod en dan maak ik mijn creatie zelf.

CD Cabrio

Als het niet zoveel scheelt dan kun je daar idd,
altijd naar kijken.
Dan word het idd wel meer jouw auto Y
Maar moet natuurlijk wel een verbetering zijn en geen achteruitgang !-!
Dus ik ben zeer benieuwd.

xforce

ik sluit me er helaas bij aan, dat ik het meer dan zonde vind dat de kleur overgespoten gaat worden. Als ik kijk in het gamma van kleuren, dan kan ik me haast niet bedenken dat het er mooier op zal worden.

Als je het doet, hoop ik dan maar dat je ons zult verrassen.

Timo Zuiderduin

Thunder,.. Ik begrijp je volledig.
Kan me goed voorstellen dat je de wagen meer "eigen" wilt maken.

zelf zou ik hem subtiel aanpakken. bijv. ander spoilertje,.. andere voorbumper etc.
dan maak je hem toch eigen,.. maar behoud je de kleur.

-Thunder-

Nja goed, of het word opknappen of het word de verkoop is nu besloten.

Andere kleur gaat dus zowiezo niet door.

Binnenkort zullen we meer weten :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev