Advertenties


aansluiten Parrot...

Gestart door RdW, 14 februari 2008, 21:36:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

RdW

Als je dus een cabasse auditorium hebt met wisselaar in je front,
en je wilt toch je parrot aansluiten via de iso-stekkers heb je verlengkabels nodig.
omdat je echte radio dus eigenlijk achterin zit


Je hebt voor de ck-3100 2 verschillende:

1-de volledige verlengkabel. (19,95)
Power Extension cable 5 m. Parrot CK3100/3300/3500 (KR69809)

Verlengkabel om black box voorin te monteren indien iso2car aansluiting achter in zit. Geschikt voor o.a.: BMW 3-serie E46 met Navigatie, 5-serie E39 met navigatie, 5-serie E60, X5 E56 2000-2001 met Navigatie, Range Rover 2002-2006, Mini met Navigatie, Renault Espace, Volvo C30/C70/S40/S80/V50/V70/XC70 met high perfomance sound. Te gebruiken icm een ISO2Car kabel en een Parrot CK-3100, CK-3300 of CK-3500.



voordeel is dat je alles voorin hebt liggen.
nadeel is dat je meer kabels moet wegwerken.


2-alleen voor de display (14,95)
Display Extension cable 5 m. Parrot CK3100 (KR69807)



voordeel is dat je alleen de kabel van de display hoeft te leggen.
nadeel is dat je de microfoon van achteraf moet gaan leggen.

JanJ

Remko,

Omdat wij sinds gisteren de CC hebben  !-!..................................:

Kun jij mij vertellen (voordat ik zelf al aan het slopen ga!  :) ) hoe ik meteen kan zien of dat voor onze auto ook geldt?

Wij hebben een carminat navigatie en een cd-wisselaar-unit in het dash zitten nu.

Gr, Jan.

JanJ

Remko,

Tnx voor de reactie............ik ga op zoek.

Vandaag zijn we lekker aan het vechten geweest met de "keyless entry"-optie op de auto. Ze hadden ons alleen niet verteld dat er ook nog een herkenningszone was voor deze key  :neen: . Wij begrepen er dan dus ook niks van omdat het leek dat de sloten een eigen leven zouden leiden  _o_ .

Sorry voor de off-topic!

Gr, Jan.

Ellens

Hej,

Ik ben van plan om een Parrot carkit aan te schaffen en zelf in te bouwen.
Ik heb een 3 deurs hatchback uit 2003 en ik krijg het gevoel dat ik de halve auto moet onleden om achter in te komen bij m'n cabasse versterker. (want ik wil de kabels netjes wegwerken).
Zijn er mensen die er ervaring mee hebben? Is dit allemaal een beetje eenvoudig te demonteren en weer te monteren?

Groeten
Jan

Renier

Dat valt wel mee hoor, je kan de kabels netjes onder de dorpels wegwerken als je ze van voor naar achteren moet leggen.
Als je er een beetje aan trekt heb je genoeg ruimte om de kabels eronder te wurmen.


Ellens

Mooi bedankt voor de info.

Dat scheelt een hoop werk ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev