Advertenties

i'm new!

Gestart door VanillaIce, 9 februari 2008, 18:21:11

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Citeer@ Dirk, humor schema;) En, heb of had jij je auto geparkeerd staan in de valeriusstraat?

Hehe, ja.. :) Kom je ook uit deze buurt? Of?

Stefan

Citaat van: Nick Mattheus op 10 februari 2008, 21:11:25
Citaat van: Stefan op 10 februari 2008, 17:40:11
een bodykit en NIET verlagen.......

Dat wordt dan dus geen porem... :neen:

moet je hier helemaal gelijk in geven stefan Y

+ mijn mening van deze wagen: zet hier een paar mooie velgen op, daarna verlagen en dan gewoon effe lekker doorsparen zodat je direct een hele bodykit kan steken ;)

Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

VanillaIce

@ Dirk, ja ik woon daar ook in de beurt en zodra ik die oranje megane zag was ik er helemaal van overtuigd dat ik dat ook met mijn auto wilde hahaha!

Dirk Kuipers

Hehehe... Leuk om te horen.
Succes ermee dan maar! ;)

(koltieboy) Dennis Kolthof

Hey Ingrid, weet je wat je ook kan doen ;)
Dat is het weekend van 23 en 24 febr na het FEC gaan..
Staan 5 verschillende megane's allemaal uitgebouwd misschien dat je zo wat ideeën op doet en dat wij jou kunnen helpen met ideeën opdoen!
(tenminste neem aan dat als je Dirks auto hebt zien staan dat je In friesland woont :P)

Alex Verloop

Juist, dat is nog eens een prima voorstel Dennis.

Neem dan gelijk wat koffie mee daar zijn de heren altijd voor in  :D

PS: thee voor Peter  8)7

Dirk Kuipers

Ook thee voor mij! :P

Maar inderdaad, dat zou je ook kunnen doen ja. Dan kun je onze auto's in het echt van dichtbij en van binnen bekijken! ;)

ook koekjes :P moet wel een koekje bij de koffie/thee ;)
Dus bij deze ben je uitgenodigt ;)

fluissie

Citaat van: Stefan op 11 februari 2008, 00:16:30

+ mijn mening van deze wagen: zet hier een paar mooie velgen op, daarna verlagen en dan gewoon effe lekker doorsparen zodat je direct een hele bodykit kan steken ;)

dus dit is geen porem?!   8)7

ben het hier dus niet helemaal mee eens heren  :neen:, beetje kort door de bocht

sebastiaan

ieder zijn smaak..
hier kom je toch nooit uit.
wat er zometeen gaat gebeuren, is dat Vanilla op meningen van anderen de auto verandert...
je moet doen zoals jij het wil en niet als de rest.

fluissie

idd ja

ben het helemaal met jou eens sabastiaan  !-!

ieder zijn ding...als je het zelf maar mooi vind

maar om nu te zeggen niet verlagen is geen porem...  :neen: beetje jammer
heb genoeg verlaagde meggies gezien die toch een stuk lelijker waren als de mijne...  Y

rs50jochem

Tsja, ik zie dagelijk ferarri's en Lambo's en alle andere waggie's die als sportauto met 10cm ruimte tussen band en wielkast..  8)7

Ook al eens een sportmodel van een auto gezien lees een RS, een R32, een AMG een OPC, een Cupra weet ik veel wat die buiten een andere bumperset niet lager op de poten staat.. Nee, het hoort onlosmakelijk bij elkaar al jaren lang.. En ja, die highrider op de foto is niet mijn smaak..!  :neen:

Ik zou zegge Ingrid, kom gwn in het Fec kijken.
Kijk hoe 5 verschillende mensen 5 verschillende megane's hebben en doe wat ideeën op.
En maak aan de hand daarvan gwn jou EIGEN keuze hoe jij je megane wil!
En of dat nu hoog op de poten is of laag! Met of zonder andere velgen!
Het is dan wel wat jij mooi vind, en wat anderen zeggen ja dat is dan zijn/haar mening maar het gaat erom dat jij hem mooi vind..

Meer wil ik hier eigenlijks niej over zeggen gwn om het feit dat dit een eindeloze discussie blijft!!
Want de 1 vind dit mooi de ander weer dat!
De gene van wie de megane is en die erin rijd! Die moet hem mooi vinden zoals hij is! En tuurlijk anderen mogen ideeën aangeven maar als degene van wie de megane is dat niet mooi vind moet hij of zij dat zelf bepalen

(vind ik :P)

Stefan

Citaat van: fluissie op 11 februari 2008, 15:08:22
Citaat van: Stefan op 11 februari 2008, 00:16:30

dus dit is geen porem?!   8)7

ben het hier dus niet helemaal mee eens heren  :neen:, beetje kort door de bocht

Dat mag....
Auto zelf is niks mis mee,
Alleen jammer dat ie nog niet verlaagd is, dat zou m nou helemaal af maken.
Je kan dus nog 32 van dergelijke foto's plaatsen, maar daar gaat mijn mening niet van veranderen hoor... :neen: ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

VanillaIce

Helaas dat weekend moet ik werken! Baal...Baal...
Ik kom hier eigenlijk om wat info te verschaffen over wat er allemaal mogelijk is met tunen van de auto en hoe ik het allemaal moet aanpakken (aangezien ik twee linkerhanden heb) En idd, ik moet uiteindelijk lekker zelf bepalen hoe ik alles hebben wil, maar op dit moment alles alleen maar even uitzoeken!

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waar jullie alles bestellen, vandaan halen, laten spuiten, of jullie zelf wat kunnen doen aan zo'n auto enzo.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev