Advertenties

i'm new!

Gestart door VanillaIce, 9 februari 2008, 18:21:11

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Oh ja, misschien heb je hier ook nog iets aan trouwens. :)
Vind het altijd wel een grappig schematje.

Menig tuner is al boos op mij geweest na het gebruik van dit schematje, maar die zullen zich dan wel aangesproken voelen...

Nick Mattheus

ik begrijp idd dat er sommige mensen zijn die wat minder geld "hebben (in hun wagen willen steken)" als sommige anderen...

het is daarom dat ik zelf zou zijn (inclusief mezelf ;)) om effe door te sparen, dan een mooie velg, daarna verlaging en dan te zien om een mooie kit te plaatsen...

hier in de omgeving heb je ook redelijk wat wannebe's zitten die op originele velgen en vering rondrijden en dan hebben ze een kit steken die nog niet eens gespoten is (je moet wel zo een 2 weekjes rondrijden om de kit aan de wagen te laten passen maar deze mannen rijden zo een goed jaar rond l-)

maar als je er idd direct een boel geld wil tegenaan gooien kan je idd direct alles doen ;)

@ vanilla ice

post idd eens wat foto's van jou wagen ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Alex Verloop

Vind dat schema nog steeds wel humor Dirk :) heb hem wel vaker voorbij zien komen ^^.

Ik zou (As Jochem speaks) beginnen met een paar andere veertjes (of schroefset) en daarna een setje 17" of 18" velgjes erom :)

harm

er zijn uitzonderingen op de regel dirk want het meeste van mijn coupé komt ook uit een auto style boek, en ik vind em (zoals wij dat hier in drenthe zeggen :q) gien knaken of tupperware bak  o-)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

(koltieboy) Dennis Kolthof

Citaat van: RS50Jochem op 10 februari 2008, 11:20:19
Verlagen en daarna velgen.. Stap 1 en 2.. Niet anders..! :)

Volgens mij kun je tog echt beter het andersom doen tog :P
Eerst velgen dan verlagen ;)
Anders ligt je auto te laag en heb je te grote velgen gekocht :P
Je kunt toch beter eerst velgen doen en dan verlagen tot zover het mogelijk is ;)

VanillaIce

@ Dirk, humor schema;) En, heb of had jij je auto geparkeerd staan in de valeriusstraat?
@ iedereen die het over verlagen heeft, deze dame wil de auto niet verlagen, gewoon bodykit eronder is meer dan genoeg:P

Hoeduur zijn velgen incl nieuwe banden etc? Moet nog ff uitzoeken hoe ik een foto moet posten, maar geloof me, heb een 'kale' megane coupe

Stefan

een bodykit en NIET verlagen.......

Dat wordt dan dus geen porem... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

dat is niet waar stefan ;)
dat hoeft niet altijd... en het is ook maar net van wat je zelf wil..
Als Ingrid dat niet wil dan doet ze er gewoon een kit om,
later nog wat andere velgjes en dan is zij weer blij..
;)

VanillaIce

Ik geloof dat jullie het nog niet echt snappen :q Ik heb er werkelijk geen verstand van jongens ;) Kom hier om een beetje info te verzamelen enzo Y

rs50jochem

Gewoon keihard naar beneden schroeven die bak en mooie 17Inch eronder..

En wie er bedenkt dat je eerst velgen moet steken omdat ander je velgen niet uitkomt die heb het ook nog niet helemaal begrepen.. Dan wil je Jeep wielen onder je auto of je moet gewoon je schroefset/airride even omhoog zetten..

Eerst verlagen en dan een paar leuke wieltjes..

ff voor je verkleint ;)

VanillaIce

Vertel, hoe doe je dat??

paikey

Ik ben het met jochem eens,eerst mooie velgen en stukje naar beneden en dan op het
gemak zoeken en sparen voor een mooie bumper kit,vergeet niet dat het spuiten van de bumpers ook nog geld kost en ook niet goedkoop.
Dus of dat een bumper kit gespoten en gemonteerd echt goedkoper is dan velgen......
Misschien tussen door ook eerste een uitlaat er onder hangen want een coupe met mooie
wielen en bumper maar zonder geluid........dat is ook niks vind ik zelf.....

Citaat van: VanillaIce op 10 februari 2008, 18:39:46
Vertel, hoe doe je dat??

[img width=480 height=360]  dit in je eerste [IMG] zetten en als je hem groter of kleiner wil dan maak je der andere cijfers van ;)

Nick Mattheus

Citaat van: Stefan op 10 februari 2008, 17:40:11
een bodykit en NIET verlagen.......

Dat wordt dan dus geen porem... :neen:

moet je hier helemaal gelijk in geven stefan Y

+ mijn mening van deze wagen: zet hier een paar mooie velgen op, daarna verlagen en dan gewoon effe lekker doorsparen zodat je direct een hele bodykit kan steken ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev