Advertenties

i'm new!

Gestart door VanillaIce, 9 februari 2008, 18:21:11

Vorige topic - Volgende topic

VanillaIce

Hallo allemaal!

Ik ben Ingrid en nieuw op deze site. Ik heb sinds kort een renault megane en wil m super graag tunen. Maar helaas heb ik twee linkerhanden en weet ook niet hoe ik moet beginnen 8)7 Can anybody help me??

Thanx --

Jeroen

Hallo Ingrid.

Om te beginnen moet je ideeën gaan opdoen.
Dat kun o.a. doen door de projecten van de RMC leden te gaan lezen.

Ondertussen ga je lid worden en dan kun je met korting leuke tuning artikelen gaan bestellen bij de clubsponsers.
En bij hun kun je ook terecht voor adressen om de artikelen netjes op je auto te laten zetten.

VanillaIce

ideeen zat hoor:D Daar kan t m niet aan liggen...

Nick Mattheus

wat voor ideeën heb je dan allemaal??
want als we niet weten wat je allemaal wil doen, of welke stijl je wil aanbrengen kunnen we hier ook niet veel over meedelen. ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

VanillaIce

ok ok:P
De style heb ik me nog niet zo in verdiept. Wil zowiezo een iets hogere spoiler achter.  Bodykit, uitlaat met wat extra lawaai hahaha, en velgen (maar die bewaar ik voor t laatst)

VanillaIce

wrom? Ik heb er op dit moment wel velgen onder, maar ze kunnen altijd mooier :q
En velgen zijn juist behooorlijk prijzig

matthew

Ik zou ook met velgen beginnen,want velgen maken de auto.

Nick Mattheus

ik zou ook eerst met velgen beginnen ;)

voordelen hiervan:
1) Deze zijn bijna het duurste wat je moet steken op de wagen, dus als je deze al steekt moet je erna niet zo veel meer uitgeven

2) Als je ander velgen steekt geeft het direct een veeeel betere look aan de wagen

3) (dit is mijn mening he, niet persoonlijk opnemen ;)) een wagen met enkel een bodykit en dan een originele velg ofzo onder vindt ik echt niets hebben, geef mij dan maar lekker een originele bak :D

4) ik vind ook als je al velgen steekt en daarna je wagen verlaagt dan kan je zien welke bodykit hier mooi onderstaat zodat je niet voor verassingen komt te staan dat bv je wagen te laag hangt om de kit te steken.

zo dat is het zowat denk ik ;)

welke stijl zoek je zoal? ik vind de cleane stijl nog altijd het mooiste op de megane ;) ookal zitten er hier op het forum enkele leden bij die deze stijl niet volgen maar ik nog altijd heel prachtig vind Y
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

VanillaIce

Oke, nog ff voor diegene die het niet snappen, weet niet welke stylen er zijn :x Erg he :neen:
Maar... praat me bij! ;)

(koltieboy) Dennis Kolthof

wat wil je ongeveer? extreem of rustige look! en je zegt dat je 2 linkerhanden hebt :P we willen je wel helpen! (tenminste als mede megane rijders onder elkaar! moet dat lukken neem ik aan ;) )

Nick Mattheus

de cleane stijl vind ik het mooiste, dit wil zeggen dus niet de extreme bumpers op je wagen, gewoon een mooie velg, heel laag leggen, de "lijnen" die in de bumpers zitten wegwerken, enzovoorts...

de "extreme" stijl moet je effe bij projecten kijken, zoals bij die van dirk... dat is meer naar de extreme stijl ;)

edit...

dit is een meer extreem voorbeeld van de cleane stijl ;)

en dit is weer een extreem voorbeeld van de meer extreme stijl

maar je kan overal heel verschillend in gaan hoor ;)

Dirk Kuipers

Hey Nick... dus je wil zeggen dat ik hem niet clean heb maar extreem? ;) hmmm.. :P
Zelfs m'n dakstrippen er verdorie uitgehaald!!!!! :P

Nee grapje, ik snap je point... Ik heb er skirts op, bumpertjes, en hij kan eventueel nog lager... Dus niet clean "genoeg". :)
Alleen wil ik toch even opmerken dat mijnes niet bij dat extreme voorbeeld in de buurt komt, die vind ik namelijk spuug lelijk, en als het wel zo is dan moet je mij waarschuwen!!! :)

Om even ontopic te gaan. En gelijk even tegendraads... Ik zou beginnen met een bumperkit! :P Genoeg keuze op verschillende tuningsites dacht ik zo! :) Al iets op het oog? of?

rs50jochem

Verlagen en daarna velgen.. Stap 1 en 2.. Niet anders..! :)

Nick Mattheus

ik heb hier nu een weer een discussie gelanceerd denk ik.. 8)7

@ dirk,

jij hebt idd een paar dingetjes aan je megane gecleand, maar je heb toch wel een redelijk "agresieve" bumperkit steken ook he ;)

echt clean kan je dat dus niet noemen, maar iedereen heeft idd zo zijn stijl he ;)

en waarom zou jij eerst beginnen met de bumpers en daarna met de velgen? l-
kun je dat eens uitleggen??

mijn mening is dat dat de velgen zeker de wagen maken en dus zou ik eerst een mooie velg uitkiezen, daarna mooi verlagen en dan de kit uitkiezen... ;)

Dirk Kuipers

Mja... als je velgen steekt, dan moet je hem iig ook meteen verlagen, anders vind ik het sowieso ook geen gezicht.
Er zitten ook al velgjes onder de auto zoals ik begrepen heb, alleen kunnen ze mooier (en wellicht groter).

Dan zou ik er dus voor kiezen eerst een bumperkit erom heen te zetten.

Maarja, een auto met bumperkit en zonder mooie velgen is ook weer niets, daar heb je dan weer gelijk in.

Doe dus maar gewoon alles tegelijk! :P

*ching ching*.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev