Advertenties

Panoramadak

Gestart door filepoper, 6 februari 2008, 14:22:28

Vorige topic - Volgende topic

filepoper

Ben van plan een 1.9dci GT van 2005 te kopen met panoramadak. Omdat het nogal een eind rijden is om te gaan kijken ben ik eerst bij de dealer gaan zitten in een nieuwe met panodak. Ik ben 1.83 meter hoog, maar zat met mijn haar toch al tegen de zijkant van het open dak aan? is dit normaal? zijn er hier meer mensen met ervaringen op dit gebied? is het mss mogelijk de stoel een paar cm lager te plaatsen? ik neem aan dat het probleem hetzelfde is bij een auto uit 2005. De auto die ik op het oog heb staat bij http://www.zaanseautoservice.nl/ o-)

RdW

heb je nog gekeken of de stoel in hoogte verstelbaar is,
die van mij namelijk wel... Y

ik ben ook van die lengte...

filepoper

Yep, stoel op laagste punt gezet. Maar nog tegen het dak aan met mijn 2 cm haar :neen:

GVR

Een knipbeurt doet ook wonderen. :D Ik ben ook 1.83 maar heb daar geen last ven.

Timo Zuiderduin

dan zit je waarschijnlijk heel erg rechtop.

ik pas met mijn 1.83 echt in elke auto zonder enige problemen!

Rmc_Jelluh

er zijn veel specs van auto's waar ook maten bij staan met tekeningen toch daar ken je dan ook zien hoeveel ruimte er is..

1.83 is vrij normaal in ned.. dacht ik zo..

matthew

Volgens mij moet het idd geen probleem zijn.

Marcelo

misschien heb je kortere benen 8)7
Probeer het eens om de stoel nog iets verder naar achter te zetten,
en de rugleuning uiteraard ook.
suc6 !-!

Marc H.

Gewoon het hemeltje open laten (of het dak altijd open)  o-)

Heb zelf ook een panoramadak, maar ben dan ook maar 1.70 groot/klein. Maar zie inderdaad dat wanneer er iemand naast me zit die lang is, dat hij bijna tegen het hemeltje aan zit. Doe dan inderdaad het hemeltje naar achteren, daardoor meer ruimte.

Maar het is wel een genot in de zomer, echter niet op de snelweg. Bij pakweg 80 a 90 km maakt het zoveel lawaai bij volledig open dak dat rijden niet meer leuk is. Tip, 1 standje minder ver open en je kunt er gewoon 120 mee rijden.

filepoper

Probleem is opgelost, eentje gekocht zonder open dak maar met grootbeeld navi. vind trouwens de tomtom op mijn Nokia N73 wel veel beter dan dat carminat gebeuren. Valt dit nog te updaten of niet? ook het klokje staat nog in de zomerstand, in het instructieboekje staat hoe je dit kan aanpassen. Alleen door die grootbeeld navi heb ik die knopjes niet. iemand die weet hoe je dit doet?

matthew

Als je een groot scherm navi hebt moet je via je navigatie naar instellingen gaan en daarna na klok en dan de klok op tijd zetten.

RdW

dan moet je in je boekje van je radio kijken,
dan staat het daar in...

moet je dus met je stuurbediening doen,
knopjes bovenop ingedrukt houden,
da gaat er vanzelf iets knipperen...

filepoper

Inderdaad via de instellingen in de navi :D

smoothnick

Nou filepoper ik ben dringend opzoek naar een zo n  grootscherm navigatie dus als je m kwijt wilt :):):) Zou mooi passen bij mijn cabasse zetje ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev