Advertenties


Foutje na verlaging

Gestart door paikey, 31 januari 2008, 22:12:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

paikey

hallo beste mensen,

Vandaag eindelijk me coupe weer op kunne hallen in de garage (mag wel naar 13 dagen 8)7)
Nu is hij 4 cm verlaagt maar nu is de cubra lip er onder uit omdat ik een stoep randje over het hooft had gezien.... l- erg lomp natuurlijk maar nu de vraag of iemand andere sugesties of ideeën heeft voor mij voor onder me voor bumper want zo zonder lip vind ik em niet echt naar mijn smaak..... :neen:
Zit miss zelf te denken om weer een cubra lip te doen maar dan de zijkanten een weetje weg te dremmelen....... :D

mvg Peter

(P.S: De lip komt er onder tot dat er geld genoeg is voor een hele bodykit dus voor tijdelijk maar moet er wel een beetje goed uitzien  ;))

Decepticon#1

Ik zou zeggen: kijk eens rond bij de clubsponsors of bij de projecten wat anderen er onder hebben te hangen....

tjakobs

of gewoon die standaardlip...
Kunt misschien ook even op de sloop kijken...
En op onderdelenzoeker.nl

Trouwens al foto's van je verlaging?
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

paikey

@tjakobs : nog geen foto,maak er morge 1 want is nou slecht weer en donker.
               en standaard is ok zo standaard euy....

Stefan

ff wennen he, zo verlaagd rondrijden.... :D :q

Wat dacht je van een espace lip...
Ik noem ook maar wat... --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Yayo

Espace lip is ook nog vrij "hoog" ... Laguna lip is misschien wat beter.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Nick Mattheus

Citaat van: paikey op 31 januari 2008, 22:12:42
hallo beste mensen,

Vandaag eindelijk me coupe weer op kunne hallen in de garage (mag wel naar 13 dagen 8)7)
Nu is hij 4 cm verlaagt maar nu is de cubra lip er onder uit omdat ik een stoep randje over het hooft had gezien.... l- erg lomp natuurlijk maar nu de vraag of iemand andere sugesties of ideeën heeft voor mij voor onder me voor bumper want zo zonder lip vind ik em niet echt naar mijn smaak..... :neen:
Zit miss zelf te denken om weer een cubra lip te doen maar dan de zijkanten een weetje weg te dremmelen....... :D

mvg Peter

(P.S: De lip komt er onder tot dat er geld genoeg is voor een hele bodykit dus voor tijdelijk maar moet er wel een beetje goed uitzien  ;))

Hoe rijdt jij dan?? 8)7 :D

Mijn ervaring met de espace lip..., als je deze 2 de hands kan kopen, zeker doen.
Is echt een heeeel stevige lip waarmee je al eens goed kunt schuren Y

wel genoeg vijsjes erdoor rammen zou ik zeggen ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

Citaat van: Yayo op 31 januari 2008, 23:32:09
Espace lip is ook nog vrij "hoog" ... Laguna lip is misschien wat beter.

kan ook..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nick Mattheus

heb eens een vraagje..., hoe lang is zo een lip eigelijk? ik bedoel de lengte van de bumper naar de grond toe...

Ik zou zelf eens willen proberen of deze onder mijn meggie gaat.
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

tjakobs

Citaat van: paikey op 31 januari 2008, 22:36:33
@tjakobs : nog geen foto,maak er morge 1 want is nou slecht weer en donker.
               en standaard is ok zo standaard euy....

Ja das goed! Ben wel benieuwd!
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

paikey

#10
@nick: ik reed eigenlijk gelijk achteruit de garage uit en draaide maar bleef me lip achter de stoeprand hange.....
hoever de afstand van lip naar grond is weet ik eigenlijk niet omdat ik het niet heb kunne op meten,maar ik gok dat de hoeken ongeveer 4á5 cm boven de grond hingen.

@stefan: idd ff wenne jha om zo rond te rijde,maar wel beter!

@tjakobs:foto vanavond.....moest naar school.....

@Yayo: het gaat er niet om hoe dik de lip is alleen de cubra lip was alleen op de hoeken iets "TE".... o-)
+dat een espace lip gaat aan de zijkante terug omhoog  Y (kijk maar bij nick z'n meggie _o_)

paikey

Hier de foto's  !-!

Voor en na


zo was de coupe met cubra lip:


Nu staat hij er zo bij  :neen: beetje triest vin ik zelf......


Srry voor het grote verschil bij de eerste foto's maar ik kreeg ze niet goed verkleind.
Zijn maar telefoon foto's ook  :D

tjakobs

Ziet er keurig uit!!!

Nu de lip nog!
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Axl

de originele lip en eens fatsoenlijk verlaag dan heb je z'n lip niet nodig zo dat je auto lager lijkt


paikey

1: Het ging mijn niet om het 'lager lijken'van de auto maar om de ruimte tussen het wiel en de wiel kas!
2: Als je een een lip er onder heb hangen omdat je die mooi vind,wrom zou je dan daarna nog je geld steken in een verlaging?
3: Zonder een lip onder de bumper vind ik zelf dat je auto iets mist,waarom zou je dan die lip die je mooi vond en toch nog vergoed kreeg niet terug hangen? :?

Resultaat:
niet zo veel ruimte meer tussen wiel en wielkast:


Lip er weer terug onder:

P.S. lip is nu helemaal open en nog genoeg ruimte om het woonerf af te rijde:

Wat wil je nog meer?



Een hele bumper set mar da is nog even sparen  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev