Advertenties


Achterdeuren GT standaard bedraad voor speakers?

Gestart door Wout-DCI, 24 januari 2008, 14:49:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Wout-DCI

Hallo,

Ben nieuw op dit forum maar wel al veel gespit in de topics. Na inruil van onze Megane I Break recent een Megane GT II DCI 1.5 aangeschaft. Eerste indruk is prima bak.
Echter ik zit met een Sony radiootje met twee boxen in de voorportieren. Wel een achteruitgang tov de oude radio Renault met kolombediening, maar dat terzijde.
Weet iemand of de achterdeuren al bedraad zijn voor de evt. te plaatsen speakers? M.a.w. is het kwestie van bescherming eraf wippen, boxen aansluiten en bescherming terugplaatsen? De radio is voor 4 boxen uitgelegd.
Ik heb de auto alleen nog in de regen en het donker gezien, vandaar even via het forum....

Mvrgr,

Wouter

matthew

De bedrading ligt er wel,maar je moet volgens mij de hele deurbekleding eraf halen.

Renier

Voorspeakers is inderdaad kwestie van speakerpaneel loswippen, maar de achterspeakers is hele klus. Ik heb het mooi dor de dealer gedaan, maar er zijn er ook die een middag zelf aan het prutsen gaan.

Ik ben dan bang dat ik uitendelijk de boel niet meer in elkaar krijg of onderdelen over hou... :D

Wout-DCI

Heb net de auto weggebracht voor inbouwen van twee 'Gamma-speakers' voor Euri 136,= incl. BTW bij Renault Stam Soestdijk. Ga ik zelf niet voor op straat liggen emmeren en met het risico dat ik er allerlei rammeltjes aan overhoud.
Ging er puur om dat we de kindermuziek naar achteren kunnen faden.

Bedankt voor de snelle respons en wat mij betreft einde topic.

Mvrgr,

Wouter

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev