Advertenties


Water in de auto

Gestart door hiempy, 19 januari 2008, 14:40:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy S.

Er staat wel druk op maar er zit niet ineens een groot gat in. Vaak begint ie langzaam te lekken.

Patrick

Als het echt uit de ventilatie roosters komt, denk ik ook de kachelradiateur.
zit er nog genoeg koelvloeistof in?

VVincent

Ik heb dit probleem vorige maand ook gehad.
Niets zat verstopt, de accubak was gewoon droog en toch kwam er water door de ventilatieroosters naar binnen en was het voetengedeelte aan de passagierskant nat.

Er lag gewoon echt een plas water.

Het bleek inderdaad de kachelradiateur te zijn.
Nu ben ik van het vervelende water af!!


hiempy

Hallo.
Als het koelvloeistof is dan moet je dat toch ruiken vooal als het warm is, toch???
Ik heb naar het peil van de koelvloeistof gezien maar die staat altijd goed ( tussen minium en maxium ).
Bestaad de mogelijkheid niet dat het van buiten komt ?????

Marcelo

nee niet door je ventilatie roosters volgens mij :neen:

Wie weet weet iemand anders meer

opwegnaargoud

#20
Hallo,
Ik zie dat dit al een vrij oud onderwerp is. Sinds gisterenavond heb ik precies hetzelfde probleem. Wanneer ik de ventilator aanzet hoor je het water borrelen en er komen spetters uit. Ook is er bij mij achter de bijrijders kant een plas water, achter de bestuurders kan een plas en wanneer ik de ventilator op voet zet komt er water aan de bestuurders kant. De luchtpijp zit dus vol met water. Nu was ik op zoek naar de luchtinlaat, dankzij dit onderwerp ben ik hier achtergekomen, maar hoe krijg ik het water nu uit de pijpen en waardoor zijn ze vol gelopen.?
Ik weet wel zeker dat het door de regen van gisteren avond kwam.


Heb jij het nog kunnen oplossen Hiempy?

Mvg

matthew

Dan is je waterafvoer onder paravan verstopt waardoor het stijgt en naar binnen loopt bij je kachelmotor en die verspruit het verder.
Wat te doen je rw en paravan demonteren al het vuil weghalen en de daarvooren weer doorstroombaar en dan zal er naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe kachelmotor in moeten en al het water binnen eruiutt zuigen met waterstofzuigen en in een spuitcabine laten drogen.

Laurens Klein

je moet dit water er wel snel uithalen en de afvoer schoon maken. Want anders gaat het namelijk roesten en omdat je hier slecht bij kunt, is het duur om te (laten) repareren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev