Advertenties


abs

Gestart door cabriolet, 19 januari 2008, 00:28:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cabriolet

maar waarom zou ik naar de garage toe gaan en me portomonee leegte laten trekken terwijl ik ze ook gewoon zelf kan bestellen voor veel goedkoper en zat mensen ken die het ook kunnen en ik weet zeker dat als hier een faq voor is dat ik het zelf ook ken

Nick Mattheus

zie dan ook eerst eens effe of je remblokken opzijn...

als deze niet goed meer zijn, haal er dan effe 1tje af en bekijk deze dan eens want naar mijn weten staat hier ook de nummer op ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

okej dat zal ik dan eerst even doen

matthew

Je kunt ook gewoon naar de brezan gaan en je kenteken daar zeggen en dan zoeken ze het op op kenteken.
En remblokken zullen ze wel voorradig hebben.

cabriolet

heb me remblokken vandaag laten vervangen en ik rij nog geen 10 km verder en weer me abs lampje aan

snap er niks van

Marcelo

even laten uitlezen bij de dealer denk ik dan Y

Nick Mattheus

idd, kan gewoon een storing zijn ;)

waren je remblokken nu ook op?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

cabriolet

ja nog niet helemaal maar heb ze maar vervangen

xforce

zit de sensor er wel goed in.
schijnt vaker voor te komen, dat de sensor niet goed in de blokken wordt teruggeplaatst,
waardoor hij continu blijft aangeven dat ze op zijn.


cabriolet

maar hiervoor deed die het al

xforce

ik had t ook een keer, dat ie brande, nieuwe remblokken erin laten zetten, en hij brandde nog steeds. Ik dus terug...
Bleek dat de sensor van de remblokken er niet helemaal goed inzat. Na het juist terugplaatsen nooit meer last van gehad.

Maar mocht het teveel moeite zijn, of wil je meer zekerheid.
De dealer kan  het je binnen 10 minuten wel vertellen.

cabriolet

maar dat sensoortje waar zit dat dan ??

xforce

Citaat van: Remko de W. op 29 februari 2008, 18:58:33
als je remblokken op zijn gaat je abs lampje toch niet branden?

tja ik vond het ook vreemd, maar na het terugplaatsen van de sensor op de juiste manier, was de mogelijk "storing" voor mij in ieder geval verdwenen. 

cabriolet

Citaat van: xforce op 29 februari 2008, 21:51:31
Citaat van: Remko de W. op 29 februari 2008, 18:58:33
als je remblokken op zijn gaat je abs lampje toch niet branden?

tja ik vond het ook vreemd, maar na het terugplaatsen van de sensor op de juiste manier, was de mogelijk "storing" voor mij in ieder geval verdwenen. 

en dit is zelf te doen of beter eff laten doen??

matthew

Ik zou hem nou toch echt eerst gewoon laten uitlezen duurd 5 minuten weet je gelijk wat er is en hoef je ook niks op de gok te vervangen en scheeld dus uiteindelijk in je portomonee.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev