Advertenties


plasmateller platen

Gestart door wouter-coupe, 19 januari 2008, 00:19:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Thijsie


Christian de Vriend

jaja

RB heeft ze binnen gekregen,ik hoop dat ze volgende week in de bus liggen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tec.X


paikey

moeilijk te instaleren ?

Tec.X


Christian de Vriend

Ik zit er ook aan te denken om alu ringen te monteren,denk dat dat ook wel mooi staat.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

paikey

@MichelCoupe: Waar heb je ze besteld en hoe instaleer je ze dan ongeveer ?

Sjors

He Michel!

ziet er super uit zeg die platen! Ga donderdag zelf eens kijken hoe of wat er moet gebeuren.

Heb je nog bepaalde tips over hoe of wat ?

Hoor het graag van je !  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Tec.X

tja tips

heb gewoon me tellerunit eruit geschroefd kapje eraf platen erop maar wat ik ook heb gedaan is ledjes opgehaalt bij Ast ( automat, autoshop )

en me lampjesa vervangen zodat ik ook een blauwe km stand kreeg wat je wel moet doen om het echt blauw te krijgen is
even het minden deel eruit halen van de teller unit daar zit een oranje plaatje achter het glaasje deze vervangen door een wit velletje papier.zelfde met het klokje en temp meter even uitelkaar schroeven plaatje vervangen en klaar is kees (michel :P)

Thijsie

Citaat van: MichelCoupe op  3 maart 2008, 00:07:37
tja tips

heb gewoon me tellerunit eruit geschroefd kapje eraf platen erop maar wat ik ook heb gedaan is ledjes opgehaalt bij Ast ( automat, autoshop )

en me lampjesa vervangen zodat ik ook een blauwe km stand kreeg wat je wel moet doen om het echt blauw te krijgen is
even het minden deel eruit halen van de teller unit daar zit een oranje plaatje achter het glaasje deze vervangen door een wit velletje papier.zelfde met het klokje en temp meter even uitelkaar schroeven plaatje vervangen en klaar is kees (michel :P)

Is dit tellerplaat niet genoeg om de boel blauw te krijgen dan ? :?
Welk gedeelte is er dan blauw en wat niet met enkel die plasma teller platen? :?

Tec.X

de platen zijn blauw maar de klokjes niet

Thijsie

Citaat van: MichelCoupe op  4 maart 2008, 22:33:35
de platen zijn blauw maar de klokjes niet

Ow ja maar dat is logisch, want dat is gewoon een andere unit ;)
Ik heb trouwens de klokjes eruit gehaald, want daar komt als het wat lekkerder weer is een tft touchscreen voor de carcomputer  :P

Tec.X

jah maar ook werkt het niet voor je dagstand klokje

Thijsie

Citaat van: MichelCoupe op  5 maart 2008, 12:52:21
jah maar ook werkt het niet voor je dagstand klokje
Dat had jij gedaan door blauwe leds erin te zetten en dat velletje te vervangen door een witte? Heb je daarvoor gewoon wit A4 papier gebruikt ofzo? :? Dan heb je ook zitten solderen denk ik, want die lampjes hebben een andere voltage nodig dan de lampjes die erin zit denk ik? Kan je er wat uitgebreider over vertellen hoe je het gedaan hebt? :P

Christian de Vriend

#74
Ik heb ze binnen

het rare is dat mn schaal tot 240 gaat ipv 220,is dat bij jullie ook zo?onder de 1,6e rijders???

heb er nog over gebeld,en het zou goed moeten zijn,ik kan er helaas niks aan doen dat dat er toch twijfels blijven.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev