Advertenties


plasmateller platen

Gestart door wouter-coupe, 19 januari 2008, 00:19:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

superezel

dan heb je de verkeerde want dan klopt je kilometer teller niet meer

Christian de Vriend

Dat denk ik ook,maar volgens RB klopt het gewoon.

dusja... daarom vroeg ik me af welke platen de andere 1.6e rijders hebben binnen gehad
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

superezel

dan zullen ze waarschijnlijk de verkeerde hebben opgestuurd

Christian de Vriend

nope

het zijn gewoon de goeie,het is alleen dat de schaal doorloopt,ook logisch,dat de leverancier geen aparte platen gaat maken voor de 1.6e

dus klopt het gewoon.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Ja, als de 220 nu staat waar die eerst ook stond, en de 0 begint waar die eerst ook stond, dan is het toch gewoon goed? Alleen als de 240 nu staat waar eerst 220 stond, dan is het niet goed...

Lijkt me toch logisch????

Christian de Vriend

das idd logisch  l-  :q

ik was ff bang dat het idd zou zijn dat binnen de schaal van mn huidige platen,ze er 20 km/h bij hadden gedaan.

maar het is dus gewoon zo dat de schaal doorloopt,niks meer of minder.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

superezel

dan zijn het de juiste platen

Christian de Vriend

Citaat van: MichelCoupe op  3 maart 2008, 00:07:37
tja tips

heb gewoon me tellerunit eruit geschroefd kapje eraf platen erop maar wat ik ook heb gedaan is ledjes opgehaalt bij Ast ( automat, autoshop )

en me lampjesa vervangen zodat ik ook een blauwe km stand kreeg wat je wel moet doen om het echt blauw te krijgen is
even het minden deel eruit halen van de teller unit daar zit een oranje plaatje achter het glaasje deze vervangen door een wit velletje papier.zelfde met het klokje en temp meter even uitelkaar schroeven plaatje vervangen en klaar is kees (michel :P)

welke platen heb je eigenlijk genomen?

die van racing24.de of die van moman.pl ?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Thijsie

Michel? ;)

Citaat van: Thijsie op  5 maart 2008, 14:57:22
Dat had jij gedaan door blauwe leds erin te zetten en dat velletje te vervangen door een witte? Heb je daarvoor gewoon wit A4 papier gebruikt ofzo? :? Dan heb je ook zitten solderen denk ik, want die lampjes hebben een andere voltage nodig dan de lampjes die erin zit denk ik? Kan je er wat uitgebreider over vertellen hoe je het gedaan hebt? :P

Christian de Vriend

Ik heb ze er in zitten,was wel ff priegelen.

helaas denk ik dat ik een bezoekje moet brengen aan de dealer,om te vragen of ze de wijzers kunnen kalibreren. ;( ;(

mn wijzers zelf zijn nog niet echt zichtbaar,dus moeten er leds is,en de displays moeten nog een andere kleur krijgen,heb er helaas geen tijd
voor gehad om dat nog allemaal te doen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

wouter-coupe

hee ik heb ze nu ook eindelijk binnen gehad ik heb zelf een foto gestuurd van me eigen platen en zo hebben hun de juiste voor me besteld heb ze van moman pl maar dan via nederland custom-tuning.nl  ik zal vanavond even kijke hoe mijn km stand loopt ik meen wel tot de juiste stand


jullie horen van me greetz


wouter-coupe

zo even fotoke gemaakt

me orginele platen 8)7




me nieuwe platen




bij mij klopt deze dus... en ik ben een 1.6e rijder:P


inbouwen gaat nog niet me auto staat namelijk nog bij me spuiter :x


maar om dus je km teller ook in blau te hebbe gewoon blauwe ledjes  maar welke meot ik daar dan op solderen?




Greetz

Tec.X

nergens op je kunt steekledjes kopen die kun je verwisselen met de gewoone lampjes achterin

wouter-coupe

zoals waar kan ik die kopen?

greetz

Christian de Vriend

bij een auto tunings zaakje ofzo
gewoon naar ledjes vragen voor je dash,ze staan als ik me niet vergis in de autostyle catalogus
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev