Advertenties


schermpjes van remcoshop??

Gestart door Nick Mattheus, 18 januari 2008, 20:01:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nick Mattheus

Ik zit hier met een irritant probleem...

Ik zou graag wat meer schermpjes installeren in men meggie maar schermpjes van pioneer(die ik wil) kosten al makkelijk rond de 500€...

dat vindt ik veeels te duur als ik er al 3 wil hebben...

nu is de vraag of iemand ervaringen heeft met de schermpjes van remcoshop aangezien ik hiermee nog nooit goede ervaringen mee gehad heb van muziekkwaliteit (nooit zelf gekocht maar al zeker veel horen spelen l-)

of iemand andere ideeën?? alles is welkom hoor ;)

greetz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

Denk dat het uiteindelijk op hetzelfde niveau ligt als de muziekkwaliteit...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

YVE5

ik heb er eentje van de Remco steken..

en die zijn natuurlijk niet te vergelijken met die van pioneer... vergelijk de beeldkwaliteit eerder met die schermpjes in de zonnekleppen.
Voor hier en daar in te werken voor de show is dat goed genoeg. als hoofdscherm om films te zien is het maar goed genoeg als ge geen te hoge eisen stelt en als het licht goed valt.
Maar het is te doen om er wat op te bekijken....
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Nick Mattheus

Als de schermpjes dezelfde kwaliteit hebben als die zonnekleppen mogen ze er zeker bij mij inkomen hoor Y

weet je mocht je kiezen tussen 500 euro het schermpje of maar rond de 100 euro het schermpje...
dan weet ik het wel hoor Y

+ denk dat ik vandaag eens ga zien naar die remcoshop... zouden ze geen demotoestellen hebben staan?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

YVE5

jaat, genoeg demotoestellen veronderstel ik. bij hunne camion voor op beurzen is da toch.
en als ge gelukt hebt lopen der nog wa promo-vrouwen rond ook. Die u gaan helpen maar er nix vanaf kennen :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Nick Mattheus

idd genoeg demo toestellen  Y

die schermpjes vallen nog heel goed mee hoor voor het geld dat ze vragen... binnenkort is een paar gaan halen denk ik :q

en spijtig van die promo-vrouwen, ik heb ze niet gezien :neen: :D

PS: weet er nog iemand een goed adresje voor touchscreens??
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Tijnn

nick je gaat toch niet die zonneklep tft's van de remcoshop kopen?

ik had ze namelijk ook gekocht maar op het moment van inbouwen heb ik het afgeblazen omdat ik nog nooit zo iets lelijks in mijn auto heb gezien  o-) was een ontzettende miskoop en ben dus nog steeds op zoek naar een tft oplossing voor mijn megane cabrio fase 2 (iemand? :))

trouwens die promovrouwen zijn gewoon verkoopsters... als je van buitenlandse houdt moet je naar rotterdam gaan  ;)

Nick Mattheus

nee hoor ;) ik zoek gewoon een paar schermpjes, dus niet in de zonnekleppen ;)

dus dat kan er wel met doorgaan denk ik, de zonnekleppen passen ook niet zo goed in de cabrio van men broer en dat vind ik ook niet zo mooi ogen :neen:

dus ik weet genoeg hoor, bij mij gewoon de originele behouden Y !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

eliatuning

Nick, als je op ebay of zo kijkt vind je toch ook wel schermpjes om in te bouwen of zo te gebruiken
die passen toch ook wel en zijn ook groot genoeg vind ik

rather low and slow than high and fast

Nick Mattheus

ja dat wel...

maar ik weet niet welke kwaliteit dat die hebben :neen:

voor ik iets koop zou ik wel zeker willen weten wat de kwaliteit is... Y

+ die touchscreens van liliput, heeft er iemand daar ervaring mee?? en waar kan ik deze verkrijgen?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

xforce

die heeft dirk toch gebruikt in zijn project?
die scheen wel goed te zijn

Nick Mattheus

het is daarmee dat ik dit vraag Y :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Rmc_Jelluh

nick een vriend van me zoek nogal veel op inet..

ook schermpjes ma das al wel ff geleden echter gebeurt zoiets vaak ..

hij zoekt naar sites waar ze die dingen verkopen en goedkoper worden naar mate er meer mensen ze bestellen..
kwalitatief goed je kan de eigenschappen nl zo opzoeken via de type nr' helaas heb ik de site niet voor je..

zelf heb ik een scherm van macrom gehad mischien niet bekend maar erg goed merk maja 300,- voor een 7 inch..
die maat van me had dan wel een touchscreen trouwens...

dus tip avondje zoeken op het net...

Nick Mattheus

ben nu wat bezig met rond te snuffelen...

heeft er iemand ervaring met aankopen vanop ebay??

@ dirk,

hoe groot is het touchscreen in jou wagen en werkt het goed?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Paul

Met ebay duitsland wel, ik heb daar al meerdere dingen gekocht.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev