Advertenties


filter

Gestart door svenmegane, 16 januari 2008, 18:59:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svenmegane

welke luchtfiltermerk vinden jullie het beste.
kwil nu een kitje steken maar er zijn verschillende merken
Het is voor op mijn 16e

;)

Birt

Welk merk maakt niet zo gekke veel uit. Als het filter maar niet te grote gaten heeft. Veel belangrijker is het dat je zorgt dat er koude lucht in komt. Dus zover mogelijk naar voren monteren.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Stefan

Er zijn zoveel geschikte merken...
Maar K&N en Green zijn toch wel de meest gebruikte en bekende merken volgens mij.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nick Mattheus

Citaat van: Birt op 16 januari 2008, 19:13:13
Welk merk maakt niet zo gekke veel uit. Als het filter maar niet te grote gaten heeft. Veel belangrijker is het dat je zorgt dat er koude lucht in komt. Dus zover mogelijk naar voren monteren.

en nog belangrijker is dat hij overal mooi dicht is zodat je geen vuile lucht kunt aanzuigen ;)

PS: ik heb een kit van Green steken en beter er zeker tevreden over Y ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Alex Verloop

Heb nog een K&N + (chrome) aanzuigbuis liggen als je interesse hebt. Komt "vers" van een 1.6e af ;)

Als je interesse hebt ff mailen. ;)

cabriolet

wat heeft een powerfilter voor werking ??

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cabriolet

Citaat van: Stefan op 17 januari 2008, 18:51:03
geluid....

ok maar geen extra vermogen of iets en hoe zit het dan met het geluid is dit een mooi geluid met standaart uitlaat of nie

Stefan

extra vermogen ook niet, je ziet wel eens die verhalen van +5pk enzo, maar dat zijn gewoon fabeltjes.
Wellicht dat de motor wel wat anders oppakt in de toeren, dat zou nog kunnen misschien.

Geluid..
tsja, hoe wil je dat ik dat uitleg via de computer... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

MB82

Combinatie filter en sporteinddemper levert een leuk resultaat op. Krijg je een mooie "roffel" van. Alleen zorgen dat het filter geen warme lucht aan zuigt want daar wordt de auto alleen maar langzamer van. Zoals hierboven al is gezegt: de prestaties worden er niet beter op, je krijgt alleen een ander geluid.

Christian de Vriend

beetje zoals dit?



Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Christian de Vriend

goed bezig nick  !-! !-! :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

cabriolet

iemand een foto van hoe het normaal is bij een 1.6 8v

en welke kan ik het best halen voor mijn megane 1.6i 8v

Christian de Vriend

welke het beste is?tja, meerdere mensen hebben verschillende types en uitvoeringen.

je hebt meerdere uitvoeringen die even goed zijn,als je toch gaat voor geluid,ja dan adviseer ik iets te nemen net als nick,of als die van mij.maar dan moet je er op letten dat het filter niet bij de motor komt te zitten ivm hitte.

hier een 1.6e motor,dit is toen ik hem net kocht,en er nog 34.000 op de teller stond......wat was die toen mooi en schoon :P



Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev