Advertenties


mist licht

Gestart door cabriolet, 16 januari 2008, 16:13:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

cabriolet

me mistlichten achter werken niet meer

als ik ze aan zet zie ik nikz veranderen op me display en se blijven ook uit

iemand enig idee

rs50jochem

Zet je koplampen gelijktijdig eens aan..??

cabriolet


rs50jochem

En dan en dan en dan moet hij het normaal gezien doen dus probeer het gewoon inplaats van eerst de werking te vragen.. Zonder je lampen aan ga je normaal gezien toch ook niet met mistlampen aan rijden.. En als het niet nodig is kan het storend zijn dat je met je mistlampen aanrijdt..

cabriolet

neej ik heb altijd me licht aan maar dan doen se het nog niet

rs50jochem

Zekering controleren, lampjes controleren stekkers + draden controleren. (Zoekfunctie danwel andere topics lezen)

matthew

Als het controle lampje van het mistachterlicht niet brand dan zit het draadje op de schakelaar los is meestal wel weer vast te solderen

Rmc_Jelluh

kijkk even of je kenteken verlichting achter ook defect is en dan even meten lichten en daarna in de kofferbak lopen kabels via het scharnier van de klep linkerzijde..  daar heb je wel eens last van kabelbreuk.. dus even meten voor het scharnier wel stroom erna niet dan ist simpel he ..

kabelbreukje .. succes.. en waarschijnlijk heb je met de zoekfunctie veel meer te vinden over dit onderwerp..

Nick Mattheus

brand je lichtje dan ook niet op je dash?? :?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Nils

Schakelaar eraf halen, waarschijnlijk is er een draadje los.

Heb dit vorig jaar ook een x gehad. Kwestie van opnieuw solderen en je lampjes zullen weer branden Y

cabriolet

idd op me dashbord brand het lichtje ook niet en me kofferbank verlichting doet het gewoon

en zoek machine heb ik al gedaan :D

hoe maak ik deze schakelaar los dan

Rmc_Jelluh

tis de kenteken verlichting die moet werken en dan nog zou het kunnen maar omdat idd je dasch lampje ook niet werkt .. heb Nils mischien wel de oplossing evt pm naar hem sturen om te vragen hoe je dat doet..

cabriolet

ik bedoel idd de kentekenplaat verlichting die ook niet werkt

Rmc_Jelluh

als je kenteken verlichting ook niet werkt..  moet je eerst ff checken of het niet de lampjes zijn anders toch even meten ik denk dat je een kabel breuk heb bij scharnier van de kofferbak.. zou goed kunnen dan dat jet dashlampje dan niet aangaat of dat dat lampje net toevallig defect is.. 

is een noodoplossing even een kabel in je kofferbak die niet via je scharnier loopt bv voor apk handig (zelf eens gehad)
anders ff stukje nieuwe kabel he..

succes iig

cabriolet

Citaat van: cabriolet op 18 januari 2008, 17:39:20
ik bedoel idd de kentekenplaat verlichting die ook niet werkt

sorrie ik bedoel dat die wel werkt

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev