Advertenties


kofferklep trilling door subwoofer

Gestart door nico flik, 15 januari 2008, 16:54:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

nico flik

hallo,

ik heb een probleempje,
als ik mijn subwoofers aan heb hoor je buiten de auto een hele vervelende trilling in de kofferklep >:(.  en het is niet het nummerbord of de houder weten jullie misch wat het probleem is?
ik hoor et graag

mvg nico


(koltieboy) Dennis Kolthof

Het kan zijn dat jou stangetjes van de kofferklep opening dan gaan trillen en dat deze tegen de binnenkant van je klep komen!

Of daar iets tegen te doen is! Neej niet egt!

(of w8 tog wel  :q de subwoofer uit doen  :D)

MarkieV

Ik denk misschien die drukknop waarmee je je koferbak mee opent.
En daaraan zit idd zo een metaal stangetje die kan het ook zijn
Of misschien je spoiler op je kofferbak(als je die hebt) Die willen ook wel is een beetje loszitten

MarkieV

#3
Citaat van: (koltieboy) Dennis Kolthof op 15 januari 2008, 17:00:28
Het kan zijn dat jou stangetjes van de kofferklep opening dan gaan trillen en dat deze tegen de binnenkant van je klep komen!

Of daar iets tegen te doen is! Neej niet egt!








(of w8 tog wel  :q de subwoofer uit doen  :D)

En daaraan kan je wel wat doen op de plek waar hij tegen je kofferbak trilt kan je een stukje schuim plakken ;) dan trilt hij niet direct tegen je carroserie aan ;)

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ohjah dat is inderdaad mogelijk ;)
Daar had ik nog niet aan gedacht!
Dus Nico misschien lukt dat!

Paul

Bij mij rammelde de hele klep, die heb ik strakker gezet, nu ligt de klep iets dieper, maat valt niet op.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dirk Kuipers

Als je je bumper eraf haalt zitten er gaten in je auto met klepjes erop. Deze klepjes gaan heen en weer als jij je auto hard aan zet. Ik weet niet of het dat kan zijn, maar wie weet. :P

cabriolet

heb je coupe of cabrio

ik heb namelijk cabrio en dan hoor je die plaat die tussen je ruimte voor je dak en de kofferbak ruimte zit trilt dan en daar kan je rubbere matten oplijmen

Timo Zuiderduin

Citaat van: cabriolet op 15 januari 2008, 17:48:53
heb je coupe of cabrio

ik heb namelijk cabrio en dan hoor je die plaat die tussen je ruimte voor je dak en de kofferbak ruimte zit trilt dan en daar kan je rubbere matten oplijmen

? dat is een vaste en vrij stijve plaat!

zal dan eerder het plastic skiluik zijn die trilt bij jou!

maarre,.. is de kooferbaksluiting niet gewoon te verstellen door eraam te draaien zodat hij strakker dichtzit? (net zoals bij motorkap)

cabriolet

skie luik is er al uit en nee door die harde trillingen gaat die plaat gewoon heen en weer hoor

nico flik

oke ik zal van et weekend ff kijke na dat stangetje en of de hele klep loszit.
ik heb trouwens een coupe'tje en heb geen spoiler(ik heb er wel een thuis liggen die er vant weekend ook op komt ;)

freek

dat heb ik ook gehad met mijn coupe. mijn probleem kon ik verhelpen als ik de bak achter de nummerplaat los zou maken (zit aan de binnenkant). hjier zit dan een losgerammeld onderdeeltje in.
only men of stihl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev