Advertenties

photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

YVE5

Citaat van: RS50Jochem op 27 augustus 2008, 21:23:28
Mooie ride.. In het blauw kon ik em ook al zeer waarderen..!

nu vind ik em aan de buitenkant echt AF !!!
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

lúk

quad uber vet dingetje _o_ mag je zeker op gezien worden !-! YVE5 wat van intrie heb jij in je eige coupe zitten? custom of zo gekocht ?

YVE5

Citaat van: lúk op 27 augustus 2008, 22:14:15
quad uber vet dingetje _o_ mag je zeker op gezien worden !-! YVE5 wat van intrie heb jij in je eige coupe zitten? custom of zo gekocht ?

custom ;)
VT-sports kuipzetels, volledig bekleed met leder, nieuw patroon erin, gaten voor de gordels dichtgemaakt, ...
VW Corrado achterbank
en voor de rest een hele hoop leder :)

lúk

ik hoor het al mag wat kosten 8)7 maar je stoelen waren al wel zo ?

YVE5

zo waren mijn kuipzetels toen ik ze kocht. juist hetzelfde kleur zelfs :)

en dit heb ik ervan gemaakt. Of toch het ontwerp, de realisatie is volledig te danken aan Koen van KustomCreations.be

edit:  Dit is dus de rechtse zetel. Bij de linkse zetel zit het logo van VT-sports aan de andere kant geborduurd ;)
Tis 100% wat ik wilde. Een stijlvolle kuipzetel.

lúk

wajooo dat ziet er vet uit :q wat koste dat 2 van zulke stoelen zo laten maken ?

YVE5

Citaat van: lúk op 27 augustus 2008, 22:59:40
wajooo dat ziet er vet uit :q wat koste dat 2 van zulke stoelen zo laten maken ?

geen idee hoeveel het gekost heeft voor enkel die 2 stoelen :(
Voor de 2 kuipzetels, de achterbank en de deurpanelen heb ik 1680 euro betaald. Dat is een klein beetje meer dan een origineel interieur te laten overtrekken. Maar natuurlijk, bij sommige bekleders betaal je al gauw een pak meer omdat er nog mallen van genomen moesten worden enzo... (van de stof uiteraard..)

Uiteraard heb ik wel wat meer betaald, maar er zijn dan nog een hoop stukken mee overtrokken ;)

lúk

idd a vind zeker vet. maar dat is tog wel veel geld 8)7 leg ik liefer weg voor nieuwe ride  ;)

YVE5

Citaat van: lúk op 27 augustus 2008, 23:07:40
idd a vind zeker vet. maar dat is tog wel veel geld 8)7 leg ik liefer weg voor nieuwe ride  ;)

haha, dan zullen we maar zwijgen over de rest van het geld wat erin zit. Want uiteraard kosten die stoelen ook normaal nog eens 200 per stuk , de corrado achterbank ook nog eens 50 euro. De ice, hoedenplank en al het leder kost ook nog eens wat centen... och ja :)

lúk

tjah dan hak niet zoon dure audio instal moeten kopen. goed voor 2500 euries 8)7 had ik hoop kunne laten bekleden 8)7 maar die audio haal ik er zo weer uit bij verkoop ;) gaat met heel intrie wat moeileker. magoed tis wel heel dik  !-!

YVE5

Citaat van: lúk op 27 augustus 2008, 23:16:53
tjah dan hak niet zoon dure audio instal moeten kopen. goed voor 2500 euries 8)7 had ik hoop kunne laten bekleden 8)7 maar die audio haal ik er zo weer uit bij verkoop ;) gaat met heel intrie wat moeileker. magoed tis wel heel dik  !-!

mijn install gaat toch nog een stukje hoger dan 2500 euro hoor ;) Maar inderdaad, dat kan je er nog uithalen.
Nu, mijn interieur ook hoor, of toch grotendeels :) Maakt niet uit, k zoek men wagen de eerste jaren toch nog niet te verkopen...

lúk

jah daz bij mij wel de bedoeling :) wil graag 206 rc gaan rijden.maar ik zit nu zonder werk en soliciteer me suf nog geen suc6 gehad.duz dan maak ik die overstap nog eve niet.maar zodra ik wel werk heb dan gaat dat hopelijk snel veranderen. 3 jaar coupe vink wel weer genoeg :P

YVE5

YVE5

YVE5

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev