Advertenties

photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

Decepticon#1

Gave pics idd Yve5! Kun je niet eens een shoot doen met wat clubauto's uit Nederland?

YVE5

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  1 augustus 2008, 00:33:17
Gave pics idd Yve5! Kun je niet eens een shoot doen met wat clubauto's uit Nederland?

Ik zie dat zeker zitten, maar heb in het weekend amper tijd om hiervoor tijd uit te trekken :( K zou wel sowieso een dagje nederland moeten doen om daar een hoop fotoshoots te doen. Dus als ik eraan denk, zal ik datum en plaats hier laten weten en dan kunnen jullie nog zien hé :)

ondertussen op mijn website:

more @ www.YVE5.be
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Remko LvB

Foto's weer super, alleen die wagen zelf. Respect voor al het werk, maar nee niet mijn smaak...

Stefan

Op de 1 of andere manier ben ik nooit zo kapot van Volkswagens met een Audi grill....

Wel netjes gedaan allemaal, daarvoor zeker respect !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

YVE5

Tis één van de weinige wagens waar ik de Audi grille mooi op vind. K denk dat het te maken heeft met het kleurtje, want toen deze wagen vroeger nog zwart was, vond ik het niet zo mooi...

Ondertussen op mijn site:

more @ www.yve5.be

YVE5

Omdat ik zin had om foto's te nemen, maar het al te laat was om nog iemand op te bellen, heb ik maar foto's genomen van mijn eigen auto:

meer foto's te vinden op mijn site: www.YVE5.be

Jacob

De coupe staat er weer mooi bij!

Foto's bewijzen maar weer dat een coupe niet meer nodig heeft dan een (stevige) verlaging en een mooie velg  !-! (natuurlijk ff buiten beschouwing gelaten wat je aan de binnenkant hebt gedaan)

Niels van Dijk

Netjes !-!
Hoort ook zeker in het rijtje thuis op je site _o_
En idd, meer heeft hij niet nodig aan de buitenkant Y

rs50jochem

De binnenkant met de stoelen maakt em ook zeer speciaal..! Maak daar ook maar eens een reportage van Yves.. Ik denk dat je daar ook wel kijkers voor hebt.. ;)

YVE5

Binnenkant neem ik nog een foto's van, vermits het nog altijd lijdt onder de ziekte: Tis nog niet af...  :D
Binnen enkele weken wordt er nog wat koeienvel in geplaatst en zal ik er misschien wel fotos van nemen.

Buitenkant heeft hij IMO nog wel wat meer nodig. Niet teveel, juist een klein beetje....
En vooral DIKKE velgen, niet deze goedkope set die ik moe gekeken ben :D

Maar héél hard bedankt voor de reacties, ik sta er elke keer versteld van hoe mooi de buitenwereld mijn auto wel vindt, terwijl het voor mij nog altijd een standaard bak lijkt :(

peterachterop

Heb je de fotos naderhand naar bewerkt met een lens correctie?
Als je de bomen bekijkt klopt er iets niet helemaal.

YVE5

Wat is er mis met de bomen dan als ik vragen mag?

Enige bewerkingen die ik doorgevoerd heb zijn bewerkingen in RAW:
- exposure
- recovery
- blacks
- clarity

daarna heb ik nog de nummerplaat weggewerkt, af en toe een kleine crop uitgevoerd. en kader + logo toegevoegd.

Ik wil gerust hier een niet-bewerkte foto plaatsen, zodat je het verschil kan zien :) Zeg me welke je voorkeur heeft en ik plaats hem hier (welliswaar verkleind)

peterachterop

Ik zie het eigenlijk bij elke foto alsof de randen zijn aangetrokken maar waarschijnlijk is dat het model vd boom.
gaat om de rechter rij bomen. Het effect wat je hebt aan de randen van een groothoek lens.

YVE5

K had ook nog wat foto's genomen met men 24-105, maar natuurlijk geen met die bomen op de achtergrond.
K heb wel nog een foto gevonden op 10mm, waarbij je de bomen meer zit en ze minder in de hoeken zitten. Deze heb ik niet bewerkt...

Maar wat ik denk: is dat er niets mis is met de bomen, maar omdat ik de foto's op zo'n extreme groothoek genomen heb, zie je altijd extreme vervormingen aan de randen...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev