Advertenties

photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

Jacob

haha, Jan idd. Zie ook jouw foto deze maand in de kalender.  :)

YVE5

een wel héél bekende mégane voor mij :)

more @ www.YVE5.be
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Nick Mattheus

voor mij ook :q, gelukkig is hij trug naar beneden gehaalt, twas echt geen zicht anders :D !-!

bangelijk gewoon !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

YVE5

YVE5

YVE5

Ondertussen had ik nog 2 nieuwe shoots op mijn site gezet ;)

YVE5

YVE5

weekje later = nieuwe shoot online...

YVE5

pfff, nog veel oefenen hoor :(

heeft er iemand tips??

Paul

Met een statief moet het wel lukken.
Anders manueel focussen met stilstaande auto en dan laten staan en enkele keren op en neer rijden.
Maar het valt echt niet mee om ze scherp te krijgen.
Om de sluitertijd naar beneden te krijgen kun je ook een hoger F-getal kiezen (kleiner diafragma)

Enne kenny, wel rechtzitten hè ;)

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

YVE5

mja, tot 1/30 kan ik nog wel uit de hand fotograferen hoor, mits ik wat moeite doe... Maar k zal in het vervolg mijn statief eens bovenhalen :)

k trek nu al op f22, t hoogste f getal dat ik kan instellen. En als het zonnig is, zijn de sluitertijden toch nog te hoog hoor ;)

Kenny had zo zijn redenen voor zo te zitten :D hij was nog dronken van de nacht ervoor :D

YVE5

Natuurlijk ben ik niet alleen weggeweest voor enkele driving-pics te nemen van Kenny zijn auto :)

Kenny Mattheus

Citaat van: YVE5 op 18 mei 2008, 21:44:08
mja, tot 1/30 kan ik nog wel uit de hand fotograferen hoor, mits ik wat moeite doe... Maar k zal in het vervolg mijn statief eens bovenhalen :)

k trek nu al op f22, t hoogste f getal dat ik kan instellen. En als het zonnig is, zijn de sluitertijden toch nog te hoog hoor ;)

Kenny had zo zijn redenen voor zo te zitten :D hij was nog dronken van de nacht ervoor :D

Haha, inderdaad, goed rechtop zitten ging nog niet, k kwam juist uit mijn bedje  :D
K vind de foto's toch wel zeer geslaagd, in tegenstelling tot met wat ik foto's trek, is dit 1000 maal beter, of zelfs nog meer.
Ben al blij dat ik toch nog juist foto's heb met die bumper erop, binnenkort kunnen er terug getrokken worden met de nieuwe bumper  :q
Omdat k nu toch bezig ben, maar in 1 keer de rest van het interieur mee pakken, dan kan alles in 1 keer gespoten worden.
Later meer in mijn projectentopic  ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Marc Brouwer

Citaat van: YVE5 op 18 mei 2008, 20:28:16
pfff, nog veel oefenen hoor :(

heeft er iemand tips??

F22 is wel een beetje teveel van het goede. Wat voor lens heb je gebruikt? En waarom een sluitertijd van 1/13 seconde. 1/60 seconde zit je waarschijnlijk goed en aan de veilige kant.

Een statief kan een optie zijn maar dan ben je wel beperkt. Monopod zou een optie kunnen zijn. Ik denk dat het daarnaast een kwestie is van veel oefenen
"We Shall Not Be Moved"

YVE5

f22 omdat anders de sluitertijd in mijn ogen te kort was om nog deftig mee te kunnen pannen?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev