Advertenties

photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

jivecar

@Yves
Wat is jouw foto lokatie? Los van de foto's vind ik de achtergrond goed gekozen en kom ik (in Nederland) zelden een goede lokatie tegen.

peterachterop

Rijdt eens een rondje industrie terrein, er zijn genoeg transport maatschapijen waar je zo tot aan de afleverpunten kunt rijden.

peterachterop

Die quad hoort toch bij de uber oranje golf cabrio.

YVE5

Citaat van: peterachterop op 18 juni 2008, 09:21:42
Die quad hoort toch bij de uber oranje golf cabrio.

ja en nee :)

is een creatie van dezelfde persoon. Maar heeft verschillende eigenaars :)

YVE5

Citaat van: jivecar op 18 juni 2008, 09:05:00
@Yves
Wat is jouw foto lokatie? Los van de foto's vind ik de achtergrond goed gekozen en kom ik (in Nederland) zelden een goede lokatie tegen.

Overal en nergens :)
Ik rij meestal gewoon, zoals hierboven vermeld, een industrieterrein op. en zoek dan een achtergrond die mooi is, waarvan het kleur niet te kort bij het kleur van de wagen ligt, waar geen gras is en waar we op kunnen/mogen...

YVE5

YVE5

peterachterop

Heb jij elke dag een andere auto voor je lens.
Of heb je alle bezoekers van een meeting in 1 dag voor de lens gehad.

Blijven mooie plaatjes die je post. Y

lúk

vind die c30 erg vet _o_  dikke wagen ook al staat die niet zo laag. dan is die nog mooi :q

YVE5

Citaat van: peterachterop op 26 juni 2008, 11:31:14
Heb jij elke dag een andere auto voor je lens.
Of heb je alle bezoekers van een meeting in 1 dag voor de lens gehad.

Blijven mooie plaatjes die je post. Y

Toch minstens 1 auto per week ja :)

Remko LvB

Blijven mooie foto's hoor Yve5. Ik zou alleen als ik jou was kijken of je één of ander mooi logo'tje kan maken als watermerk op je foto's. De sign die je nu gebruikt verpest echt de foto, trek eigenlijk alle aandacht weg.

YVE5

Gohja. Die op die eerste pagina's, das omda ik ze zo bewerkt heb en dak dat daar wel mooi op vind.
En die op de andere foto's, tja, das natuurlijk wel waar. K zou het ook liever zonder zien. Maar ik heb dat vroeger zonder gedaan en dan merkte ik meer en meer dat mijn foto's zonder toestemming gebruikt werden op andere sites, flyers etc.
Mij geen probleem dat anderen mijn foto's gebruiken, maar dan mogen ze dat toch wel even laten weten?
Dus daarom de URL erop, dan moeten ze wat meer moeite doen om de foto's te gebruiken en dat is er voor de meesten teveel aan ;)

Logo komt er ooit wel, k heb wat dingen in mijn hoofd, maar geen enkel is goed genoeg. En om ze op de één of andere manier samen te voegen, daar moet ik toch nog even over nadenken :)

Remko LvB

Kan me goed voorstellen hoor dat je het daarom doet, maar toch. Vind het echt rete zonde van die mooie foto's, dus snel naar goede oplossing zoeken !-!

peterachterop

Ben zelf ook met een watermerk aan t prutsen.

Alleen vind ik dan dat de foto helemaal verprutst is.
Als je t op een webshop hebt staan dan snap ik t wel maar puur voor de fotografie is t al snel overdone en trekt de hele foto in t niets.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev