Advertenties

Michel Cijs, BMW R1100s

Gestart door Michel Cijs, 25 december 2007, 17:18:44

Vorige topic - Volgende topic

Alex Verloop

Michel Cijs

Michel Cijs schrijft:
Citeereen ritje naar het hoogste punt van NL :P

en nog 2 betere foto's van het eindresultaat 8)

Michel Cijs

Michel Cijs schrijft:
Citeervorige week besteld in Duitsland

een voor 'geknipt' stukje gaaswerk met gebruikshandleiding; niet duur en een fraaie afwerking voor de voorkant van de BMW vind ik

Dus afgelopen vanavond maar weer een lekker avondje zitten sleutelen (wederom met dank aan Remko's doppenset ;) )

en het plaatsen van het zwarte racegaas, met een functie want het beschermt nu de oliekoeler welke achter de 'gril' is gemonteerd

het resultaat !-!

voor nu is het even klaar, wat ik wacht helaas op 'fanmail' vanuit het hoge noorden sinds de lekkere dijkrit van gisteren (N)

Michel Cijs

Michel Cijs schrijft:
Citeertoch nog een laatste update, zo net voor vermoedelijk de winterse periode (snif)
wat carbon(look) details gemaakt op de cilinderbeschermers, schokdemperbescherming en gasklepsensor

Michel Cijs

even weer een korte update

de motor staat nu natuurlijk helemaal in winterstatus en op stal.
Ik heb hem heerlijk gepoetst weggezet wachtend op betere tijden.....

In de tussentijd niet stil gezeten.
Als eerste heb ik de uitlaatbochten licht opgeschuurd en gepolijst zodat deze wat meer glimmen  8)

voor de schokdemperbescherming achter heb ik nu een betere carbon versie gevonden (via ebay) dan ik had (deze had ik er af gehaald en v.v. voor een sticker in 1e instantie). Deze versie is aan 2 kanten bevestigd waardoor het carbon ook echt stevig zit en ik hem niet tijdens rijden verlies. Dus deze is nu weer in echt carbon Y

verder wordt mijn voorspatbord opnieuw in de blanke lak gezet; deze was wat ingezakt door de jaren heen wat de mooie carbonglans niet ten goede komt.
Daarop komt een kleine transfer van de nieuwe bmw-superbike coureur troy lee corser. Van zijn beeldmerk wordt ook het eea op maat gemaakt voor mijn helm; zo wordt deze ook wat aangekleed (wordt wel fraai denk ikzelf). Ook heb ik wat BMW thermo kledij gekocht voor de zomer onder mijn lerenpak. In de bmw kleuren wat weer fraai is als je je jas uittrekt op een mooi terasje  :q

daarnaast ben ik op e-bay bezig met een orgineel bmw sport zadel (structuur heeft wat weg van carbon Y)
update: inmiddels gekocht en geplaatst  !-!

en wil ik de knipperlichthouders voor ook in carbon; dan is zo goed als alles wat normaal in zwart kunsttof zit op deze motor vervangen en/of voorzien van carbon Y
edit: en gekocht; kan niet wachten tot ze binnen zijn en ik ze gemonteerd heb

inmiddels ook heel wat keren proef gezeten op een KTM RC8; deze maakt hebberig; een superbike met 155pk waar je zelf als lange kerel perfect op zit. Nog een paar jaartjes sparen......;)

rs50jochem

Dikke pimp Michel..!! Alex kan er wat van maar jij netzo..!!!

Michel Cijs

thnx, het virus is idd aardig overgeslagen naar de 2-wielers; al is het gelukkig wel wat beter onder controle ;)

wanneer er foto's zijn post ik ze wel Y

Michel Cijs

daar het voorspatbordje zelfs met een nieuwe blanklaklaag nog niet bracht wat ik wilde; heb ik me vandaag maar een nieuwe aangeschaft via e-bay

is ook weer helemaal uit 1 stuk dus direct nog een extra vooruitgang Y

hopelijk van de week alles binnen dan kan ik het gaan monteren en wachten op het fraaiere weer wat hopelijk niet lang meer wacht ;)

Michel Cijs

en de knippers gemonteerd (best nog een klus ;))

Op foto is het mooi, maar in het echt zie je pas echt de diepte van het carbon en het verschil tov het geel; super fraai.
Het afstellen was nog een percies klusje; wat anders dan het orgineel maar met wat tijd erin steken is het erg goed gelukt.
ben super tevreden met de overall look Y wordt een echte carbonfiets Y

nog een detail toegevoegd onder het achterspatbord; op het voorspatbord komt ook een kleine decal van Troy Lee Designs. Ook voor mijn helm worden dus nog custom troy lee designs decals gemaakt; wordt wel fraai ;)

Nu nog het spatbord monteren als deze binnen is......dan rijden!

rs50jochem

Alex Verloop

Niks mis mee  :D

Staat hem goed Michel! :9~

Michel Cijs

het spatbordje is ook snel binnen gekomen; dus we kunnen hem spoedig gaan afbouwen Y

rs50jochem

Haha, meteen een andere stickertje erop eh.. :q

Michel Cijs

nog een laatste carbon goodie via ebay gevonden

ipv carbonlook op de kroonplaat, nu een stukje echt carbon wat ook de hele kroonplaat mooi afdekt dus volledig aansluit; past stukken beter bij het totale geheel nu dan de vorige versie ;)

Robin

Wow, al dat carbon misstaat je fiets zeker niet! nu maar wachten op wat lekkerder weer :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev