Advertenties


Dubbeldin Sony XAV-W1 inbouwen?

Gestart door BOMB, 20 december 2007, 21:01:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BOMB

Hallo hierbij mijn eerste post,

Ik heb een Renault Megane CC 1.6 16v 11-2004 dynamique luxe met een orginele radio met de ingebouwde 6cd wisselaar.
Opzich een hele mooie radio maar ik heb toch een Sony XAV-W1 weten te bemachtigen, alleen mijn probleem nu is dat ik nergens een dubbeldin frame kan vinden. Weet iemand mischien waar ik deze kan vinden? Tevens heb ik de orginele radio nog niet eruit gehaald heb ik nog koppelstukken nodig of zit er gewoon een iso stekker ?

Alvast bedankt voor de antwoorden een uitgebreide foto verslag volgt nog wanneer ik een dubbeldin frame kan vinden.
!-!

Marc H.

Ik heb ook een M2 dyn.luxe, maar dan een halve cabrio (panoramdak...), ook met navigatie en wisselaar. Achter jouw radio zit gewoon een iso-stekker, dus als je de Sony installeert, kun je volgens mij gewoon de stekkers aansluiten en hij doet et.

Voor het inbouwen van een dubbeldin zul je toch wel iets moeten zagen aan het panneeltje, aangezien hier een tussenstukje inzit, tussen de radio en de wisselaar (zit verborgen achter frontjes wisselaar en radio).

Zo'n dubbeldin inbouwframe moet toch gewoon te krijgen zijn, anders wel via Sony.

Succes met inbouwen.

michel81

ik kan melden dat er geen dubbeldin inbouwframe te koop is en ook niet zal komen.
dit omdat er eigenlijk geen dubbeldin in past de twee din openingen verspringen met de diepte van elkaar.
dus zul je een heel deel van je radio paneel moeten weg zagen en aan passen.
echt een berg werk en een rot klusje maar alles is mogenlijk natuurlijk ;).

matthew

En zoals we in het andere topic kunnen lezen ligt bij een radio cd wisselaar in 1 je radiounuit achterin en moet je dus een verlenging isostekker kopen en een velenging van de antenne kabel.

Verder de tip van Michel die heeft het zelfook in zijn auto gehad.

!-!

BOMB

Oke allemaal bedankt voor de tips, kan je de bestaande radio unit achter niet gebruiken? Of blaas je anders de boel op :D
Ik zag toch op een duitse forum een din frame.

rs50jochem

Heb je een merk/type/bestelnummer of zoiets ook kunnen vinden..? Ben wel benieuwd..


Paul

Op die pagina gevonden

http://www.baseline-vertrieb.de/_plentyMarkets//a-6722-1-17-0-0-0/

en dan het bakje wegzagen
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

rs50jochem

Netjes Paul..! Mogelijk iets voor de toekomst..

BOMB

Citaat van: Paul v Dijk op 29 december 2007, 10:41:18
Op die pagina gevonden

http://www.baseline-vertrieb.de/_plentyMarkets//a-6722-1-17-0-0-0/

en dan het bakje wegzagen

Dat is de dubbel din van de bovenste plaatjes de donkere, de foto die ik hier heb gepost is weer iets heel anders.

Guner

http://myhandsfree.nl/contents/nl/p42836_Autoradio-inbouwframe-inbouwraam-2-Din-Renault-Megane-07-.html

Met deze hoef je niet eens te zagen ,, heb zelf ook een 2 din gekocht en vraag me af of heel het frontpaneel ( rond de airco ect. ) eraf moet iemand enig idee?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev