Advertenties

Show your Car!!

Gestart door renault freak, 17 december 2007, 16:20:48

Vorige topic - Volgende topic

YVE5

wie kan er nu tevreden zijn met een wagen die op standaard hoogte rondrijd?? :D :D :D

ieder zijn smaak natuurlijk ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

rs50jochem

Haha.. Het lijkt nu wel dat het niet uit maakt wat de eigenaar vindt, maar wat wij vinden..

En graag zou ik zeggen dat dat niet zo is en/of moet zijn.. Maar lekker blijven zakken zeg ik.. Haha..!

Toch een mooie ride..!

Decepticon#1

Citaat van: Dirk Kuipers op  1 juli 2008, 13:40:01
Alles eraf zou ik zeggen.. Stickers zijn er om in je schriftje te plakken als je een goed cijfer hebt gekregen, niet om op je auto te plakken.. :P

Jij mag nooit meer naast me staan Dirk (lol)

Decepticon#1

Citaat van: RS50Jochem op  1 juli 2008, 23:59:08
Haha.. Het lijkt nu wel dat het niet uit maakt wat de eigenaar vindt, maar wat wij vinden..

En graag zou ik zeggen dat dat niet zo is en/of moet zijn.. Maar lekker blijven zakken zeg ik.. Haha..!

Toch een mooie ride..!

Wordt tijd dat deze meneer bij de Meganeclub gaat!

Timo Zuiderduin

mensen, lees ff de openingspost. foto's neerknallen en niet uitwijden in overloos geouwe#### en gechat!

Danny/megane coupe

eliatuning

mijn nieuwe wagen:megane break 1.5dci nog niks aan gedaan(komen 18inch velgen op,weet nog niet welke,mss cupvelg of een spaakvelg?, verlaging van 3,5 of 4cm en ruiten tinten

mijn oude wagen

rather low and slow than high and fast

Decepticon#1

Oeh, das best wel een geil bakje die oude van je Eliatuning...blijft gaaf zo'n coupe zonder achterspoilers... (on topic!)

eliatuning

thx Peter
heb er ook veel spijt van hoor,maar ja
heb nu de nieuwe en die word ook nog mooi,hopelijk  :)
rather low and slow than high and fast

Jaap de Jong

Na lang wachten is 'ie er eindelijk... LPG moet er nog in en uitlaat hangt nog niet naar m'n zin; maar heb er nu al bijna 1000km erg veel lol mee gehad in 3 dagen ;)

Decepticon#1

Laaaaaaaaaaaaang gewacht idd! Veel plezier ermee...wel gaaf die dubbele pijpjes!

Stefan

Mooi clio-tje hoor Jaap !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jacob

Mooi Cli(k)o!!  !-!

Was zeker te weten het wachten waard hoor! Uitlaatjes staan hem goed.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev