Advertenties


afscheid van onze megane grand tour 2

Gestart door michel81, 16 december 2007, 14:40:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

michel81

helaas hebben wij onze megane grandtour weg gegaan na dat ik hier een ongeluk mee heb gehad.
de auto had voor 19000 euro aan schade dus hebben wij ervoor gekozen omde auto niet meer te laten maken en de auto weg tedoen.
het goede nieuws is dat de nieuwe megane al besteld is maar deze is er pas maart/april.
dus tot die tijd rijden we nu in een renautl twing van 1996 met 196000 km op de teller maar wel prima onderhouden bij mijn eigen dealer.
nou hier dan nog een paar foto's van de auto  :? :? ;( ;(.






dus zoals je kunt zien zag het er niet best uit en hebben er best goed over moeten nadenken wat we moesten doen laten maken of verkopen.
en dus zelf weer een nieuwe kopen dat laatste is het nu dus ook geworden.

Stefan

oeioeioei........ l- l-
Dat ziet er lelijk uit...

zonde Michel...
Welke Megane komt er voor in de plaats..?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

michel81

het wordt weer een megane grand tour en eigenlijk precies het zelfde als deze alleen wordt het nu een 2.0 met half leer half stof.
en ja natuurlijk in het begin nog geheel orgineel.
al heb ik de velgen en audio nog wel thuis liggen.

Renier

Gelukkig hebben alle veiligheids voorzieningen zo te zien hun werk goed gedaan, daar heb je ook een auto met 5 sterren voor natuurlijk.
Zal best wel een flinke klap zijn geweest zo te zien?

Stefan

 !-!

kwou net zeggen, hoe lang zou ie origineel blijven.... :q
Die wielen, zijn dat die je als laatste eronder had? (van die focus ST achtige wielen..)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Tsja.. Jammer maat..

Gelukkig wel een 2 liter en zo'n nieuwere..! Dan maar even met de twingo raggen denk ik..!

Jeroen

Da's een beste klapper geweest.
Met jullie alles goed?

Sterkte met de Twingo  ;)

RdW

Dat ziet er niet zo mooi uit,
hopelijk gaat het met jullie wel goed.

sterkte met de afhandelijng allemaal... !-!

michel81

bedankt voor het medeleven !-! !-!.
ik was gelukkig alleen in de auto en heb eigenlijk niet veel gehad op spierpijn en last van me ribben na dan komt door de gordelspanners.
wat betreft de klap ja die was best groot en dan nog nagaan dat ik ongeveer 60 km reed en je daar dus 80 was toegestaan.
wat betreft of de auto lang orgineel blijft ja  8) de velgen en audio heb ik nog maar weet niet wat ik nog meer ga doen heb wel een idee maar dat moeten we even bekijken hoe we dan met het geld zitten want ja een nieuwe auto kost altijd een hoop geld  :?.
maar goed als de auto er is hebben we weer iets moois voor de deur staan.
en over de twingo mogen we ook niet echt klagen rijd best goed alleen is natuurlijk wat minder luxe als de megane :).
en het afhandelen is allemaal goed gegaan heeft wel veel moeite gekost maar het is nu allemaal achter de rug.

Decepticon#1

Brrr, dat ziet er niet fijn uit zeg, gelukkig ben jij heelhuids eruit gekomen. Had je 'mijn' velgen eronder of stonden die nog in het vet? Ben benieuwd naar de nieuwe wagen!

Jacob

Gelukkig heb je zelf niets ernstigs overgehouden aan het ongeluk.

Nu maar ff "afzien qua luxe" met een twingo en over een paar maandjes weer genieten!  !-!


peterachterop

nu pas weer eens online en zie het nu staan.

Erg jammer.
Iig mooi dat er geen letsel aan over is gehouden.

Michel Cijs

ff schrikken natuurlijk Michel

suc6 met de nieuwe aanschaf!

CD Cabrio

Damn ;(
Echt zonde hoop dat de nieuwe auto weer net zo mooi word als de oude 8)
Gelukkig heb je er niks blijvends aan overgehouden.
Sterkte ermee. !-!

matthew

Ja het is echt zonde van de auto,
maar wees blij dat je er zelf nog bent,en niets ernstigs mankeerd.

En ben wel benieuwd wat je met je nieuwe ride dadelijk wil gaan doen.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev